Morgens Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 OK, skulle kanskje postet i den laaange tråden, men - jeg prøver meg her jeg! Kan ikke noe av teksten, men den har ligget i bakhodet lenge nå. På slutten av 90-tallet var den en hit. Mørk mannsstemme som "pratet" (ala Leonard Cohen's stemme). Mener å huske at han snakket litt om miljø og politikk, men dette er bare vage minner. Den lå ganske lenge på hit-listene og var fast innslag på P3 og P4. Noen som kan hjelpe en stakkar som mimrer? Takk! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Først, det heter ikke "hvem sang", det heter "hvilken sang". Jeg vet hvilken sang du mener. Husker at den var på en Absoulute music/McMusic cd der Chemical Brothers - Hey girl, hey boy var med, men hva den heter husker jeg ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 [/url]Denne? Og spør her neste gang: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Takk for alle svar, jeg lurte på igrunnen ikke på "hvem sang" men "hvem snakket på sangen". Er ikke helt sikker på at det faktisk var denne jeg mente, må høre den noen ganger til. Navnet ringer en liten bjelle men... PS: Skal poste i den laaange tråden neste gang! Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei. Vi har egne samletråder for refererte tematikk. Trådstarter kan, spørre her. Man kan også alternativt spørre her, hvis man vil ha hjelp til å finne og kjøpe musikk på internettet. På bakgrunn av dette stenges tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg