Gå til innhold

Trener alene, trenger mer motivasjon og selskap?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det flere av dere der ute som sykler, løper og/eller svømmer? Jeg gjør alle disse tingene i løpet av en uke, men siden jeg ikke er medlem i noen klubb blir det som regel alene eller regissert via jobben.

Er du en av de som prøver å trene regelmessig ute, men at du som regel er alene, og sliter litt med motivasjonen og med å komme deg ut?

Hva om vi samlet alle oss og trente sammen, enten det er løping, sykling eller svømming? Da blir man kjent med andre, trener i fellesskap og gjerne sammen med noen på samme nivå, og det blir lettere å komme seg ut og motivasjonen øker.

Hva synes dere om forslaget? Lar det seg gjøre?:p

For min del gjelder dette Oslo, da jeg bor her.

Endret av martin82
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234

Jeg trener det samme, hver dag, helt alene, på øde veier. Kommer meg dog ut, men hadde vært moro med flere folk. Må finne på noe. En klubb kanskje. :)

Hadde jeg bare bodd i Oslo!

Hvordan er egentlig sykkelmulighetene i Oslo? Mye veikryss og lite fjell?

Endret av Slettet+981234
Lenke til kommentar
Jeg trener det samme rundt 12 timer i uken, hver dag, helt alene, på øde veier. Kommer meg dog ut, men hadde vært moro med flere folk. Må finne på noe. En klubb kanskje. :)

Hadde jeg bare bodd i Oslo!

Hvordan er egentlig sykkelmulighetene i Oslo? Mye veikryss og lite fjell?

Da trener du mer enn meg:P Vil legge til at man ikke trenger trene mange timer i uken, man kan slenge seg på en løpetur i uken og ikke mer.

Er masse sykkelmuligheter i Marka, sti/terreng/grus. Man må bare være kjent i området, evt kjøpe seg en stisykkel-bok/hefte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...