shadowano Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hei Er det flere av dere der ute som sykler, løper og/eller svømmer? Jeg gjør alle disse tingene i løpet av en uke, men siden jeg ikke er medlem i noen klubb blir det som regel alene eller regissert via jobben. Er du en av de som prøver å trene regelmessig ute, men at du som regel er alene, og sliter litt med motivasjonen og med å komme deg ut? Hva om vi samlet alle oss og trente sammen, enten det er løping, sykling eller svømming? Da blir man kjent med andre, trener i fellesskap og gjerne sammen med noen på samme nivå, og det blir lettere å komme seg ut og motivasjonen øker. Hva synes dere om forslaget? Lar det seg gjøre? For min del gjelder dette Oslo, da jeg bor her. Endret 9. august 2009 av martin82 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Jeg trener det samme, hver dag, helt alene, på øde veier. Kommer meg dog ut, men hadde vært moro med flere folk. Må finne på noe. En klubb kanskje. Hadde jeg bare bodd i Oslo! Hvordan er egentlig sykkelmulighetene i Oslo? Mye veikryss og lite fjell? Endret 4. mars 2010 av Slettet+981234 Lenke til kommentar
shadowano Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg trener det samme rundt 12 timer i uken, hver dag, helt alene, på øde veier. Kommer meg dog ut, men hadde vært moro med flere folk. Må finne på noe. En klubb kanskje. Hadde jeg bare bodd i Oslo! Hvordan er egentlig sykkelmulighetene i Oslo? Mye veikryss og lite fjell? Da trener du mer enn meg:P Vil legge til at man ikke trenger trene mange timer i uken, man kan slenge seg på en løpetur i uken og ikke mer. Er masse sykkelmuligheter i Marka, sti/terreng/grus. Man må bare være kjent i området, evt kjøpe seg en stisykkel-bok/hefte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå