haavass Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei jeg skal bygge PC med deler fra komplett.Jeg lurer på om noen kan komme med tips til hvilke deler som evt bør byttes ut og hva de da bør byttes ut med? Jeg har sjekket prisene med Net-shop og der er det ikke noe å hente på pris. Her er delene jeg foreløpig har valgt ut: Hovedkort-ASUS Crosshair III Formula, Socket-AM3 Prossesor-AMD Phenom II X3 720 Black Edition Prossesorvifte-Akasa AK-967 CPU Cooler Minne-Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL9 Skjermkort-ASUS GeForce GTX 260 896MB PhysX CUDA Harddisk-Western Digital Caviar® GreenPower™ 1TB Powersupply-Corsair Powersupply 550W Black, ATX/EPS Skjerm-Samsung 24" LCD Syncmaster 2494HS Lenke til kommentar
haavass Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Ja kabinettet jeg har valgt er: Antec Three Hundred Lenke til kommentar
Osse Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) du er klar over at 790 chipsett ikke ha sli støtte og du derfor ikke kan sette inn et grafikkort til fra Nvidia. Slik at du egentlig kaster bort mye penger på den kombinasjonen du nå har. Du bør absolutt velge et radeon kort til det opsettet. 790 FX er det beste chipsettet for CF. Og dersom du ikke skal gå multigpu, ta så kaster du egentlig bort ca kr 1000,- ved det valget du gjør der. Endret 9. august 2009 av Osse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå