Plinge93 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei! Jeg har lånt the Sims 3 av en venn i en liten periode, og da la jeg alle filene som lå på CD-en inn på en mappe på PC-en... Jeg har ikke cd-en nå lenger.. Jeg lurer på om det går an å kjøre spillet uten cd på en måte nå... Jeg prøvde å lage en iso-fil av alle filene som lå på cd-en med PowerISO og la dem inn på en virtuell CD-spiller med Alcohol 120%, men dette funka ikke... Noen som kan hjelpe meg? -Takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Mener du piratkopiering? Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Er dette piratkopiering? Det er ikke meningen å gjøre noe ulovlig... Går det ikke an å gjør dette på en lovlig måte? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Du bruker samme spillet som kompisen din, dvs at du ikke har betalt for spillet, dette er ulovlig Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Ok, beklager! Skal be om å få stengt tråden Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. I henhold til retningslinjene stenges tråden. Spør en moderator om du er i tvil. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg