Gå til innhold

[Løst]hvor i norge kan jeg få tak i denne kubotanen?

gunz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med han over her, du kan lage en samlet tråd om dette i stede for å lage 700 forskjellige.

Leste også litt i de andre trådene, i mine ser det ut som du har problemer av noe slag. Lager tråder om å skaffe selvforsvar våpen som ikke er lovlige osv.

Endret av Kim92
Lenke til kommentar

Det som trenger å bli sagt er allerede blitt sagt. Slutt å leke gangster og gi faen i å opprette et hundretalls tråder som omhandler våpen du sannsynligvis aldri vil være i stand til å erverve på lovlig vis i Norge. Om du absolutt må bruke dette forumet til å lufte spørsmålene dine, så hadde det vært fint om du kunne opprettet én tråd og holdt deg til den.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

På hvilken måte forsvarer du bruken av begrepet i denne konteksten? Jeg ser ikke helt sammenhengen med disse tidligere postene og tidligere nevnte forkortelse du utbasunerte for oss publikum. Jeg ser nemlig ikke relevansen. Gi meg en lykt her jeg famler i blinde, du store, du herlige!

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
På hvilken måte forsvarer du bruken av begrepet i denne konteksten? Jeg ser ikke helt sammenhengen med disse tidligere postene og tidligere nevnte forkortelse du utbasunerte for oss publikum. Jeg ser nemlig ikke relevansen. Gi meg en lykt her jeg famler i blinde, du store, du herlige!

hva snakker du om? eller babler du bare?

Lenke til kommentar

Du skal få et råd av meg og det skal du få gratis.

Invester litt penger i maskinutstyr som dreiebenk, vinkelsliper, sveiseapparat, en liten søyleboremsakin og eventuelt en CNC fres til hobbybruk.

Med dette utstyret kan du lage omtrent hva du vil av stikkvåpen samt nye ut fra fri fantasi.

Da kan vi snakke om samling da og alt laget av plater og bolter kjøpt hos blikkenslageren eller jernvarehandelen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...