wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Seriøst, du oppretter jo tråder i hytt og fitte om hvor du kan skaffe våpen. Hva medå gi opp og innse at du ikke får kjøpt våpen her uten spesiell tillatelse etc., eller ta det i det minste i samme tråd. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 trenger ikke tilatelse får en sånn ! og ikke svar vis du ikke vet Lenke til kommentar
Kim1231451 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Enig med han over her, du kan lage en samlet tråd om dette i stede for å lage 700 forskjellige. Leste også litt i de andre trådene, i mine ser det ut som du har problemer av noe slag. Lager tråder om å skaffe selvforsvar våpen som ikke er lovlige osv. Endret 9. august 2009 av Kim92 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Slutt å lek gangster, bli voksen! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Det som trenger å bli sagt er allerede blitt sagt. Slutt å leke gangster og gi faen i å opprette et hundretalls tråder som omhandler våpen du sannsynligvis aldri vil være i stand til å erverve på lovlig vis i Norge. Om du absolutt må bruke dette forumet til å lufte spørsmålene dine, så hadde det vært fint om du kunne opprettet én tråd og holdt deg til den. Endret 9. august 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hva skal det bety? Jeg er ikke helt "down" med lingoen din, shizzle dizzle. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 majones fra uganda Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) På hvilken måte forsvarer du bruken av begrepet i denne konteksten? Jeg ser ikke helt sammenhengen med disse tidligere postene og tidligere nevnte forkortelse du utbasunerte for oss publikum. Jeg ser nemlig ikke relevansen. Gi meg en lykt her jeg famler i blinde, du store, du herlige! Endret 9. august 2009 av Kadmium Lenke til kommentar
gunz Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 På hvilken måte forsvarer du bruken av begrepet i denne konteksten? Jeg ser ikke helt sammenhengen med disse tidligere postene og tidligere nevnte forkortelse du utbasunerte for oss publikum. Jeg ser nemlig ikke relevansen. Gi meg en lykt her jeg famler i blinde, du store, du herlige! hva snakker du om? eller babler du bare? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Du skal få et råd av meg og det skal du få gratis. Invester litt penger i maskinutstyr som dreiebenk, vinkelsliper, sveiseapparat, en liten søyleboremsakin og eventuelt en CNC fres til hobbybruk. Med dette utstyret kan du lage omtrent hva du vil av stikkvåpen samt nye ut fra fri fantasi. Da kan vi snakke om samling da og alt laget av plater og bolter kjøpt hos blikkenslageren eller jernvarehandelen. Lenke til kommentar
gunz Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 takk får råd, men trokke jeg får plass i en mans- leligheten min. 4 mans bolig har så vidt plass til vaske makin.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=356 Her kan du poste slike forespørsler. Anbefaler deg å holde deg til en tråd. Der får du også mindre tullesvar enn i dette forumet. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg