Rezern Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hei Har en Packard Bell DOT som har et Atheros AR5007EG wlan kort innstalert. Dette kortet har fungert smertefritt helt frem til i dag, da det rett og slett ikke vil starte skikkelig. Kortet er og finne i enhetsbehandling uten noen form for feilmelding, har prøvd og avinstalere driveren i enhetsbehandling men får da opp feilmeldingen "kan ikke avinstalere,da enheten kan være nødvendig for og starte datamaskinen". Har også vert i legg til eller fjern programmer for og fjerne driveren derfra, men da får jeg ikke avinstalere den fordi windows påstår at kortet ikke er satt inn. Har også en knapp for og aktivere/deaktivere kortet, denne ser ut til og fungere men kortet kommer fortsatt ikke opp i nettverkstilkoblinger. Selv tenker jeg at kortet kan være ødelagt da det ikke fungerer på en Linux distro jeg vet det fungerte på for få dager siden. Noen som har en formening om hva problemet kan være? Endret 9. august 2009 av Rezern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå