Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med farger på skjermen (svart skjerm nå)

Anbefalte innlegg

Hei,

Etter at jeg rigga opp pcen min, og satt på den litt skulle jeg flytte den, mens den var på. Mens jeg gjorde det datt VGA-kabelen ut. Det var noe jeg ikke la merke til, og restarta pcen. Fikk litt noia når jeg så at det ikke kom bilde, men la fort merke til at kabelen ikke var inne. Jeg satt den i og fikk bilde. Eneste problemet nå er at rødfargene/brunfargene har blitt utrolig mørke.

Tok en titt på skjermkortet, men det ser tilsynelatene bra ut. Sant skal sies at jeg har lite peiling når det kommer til slikt. Prøvd å oppdatere drivere til skjermkortet, men uten hell.

Jeg sitter på XP, og skjermkortet mitt er NVIDIA GeForce GTX 275.

Noen forslag? På forhånd takk.

EDIT: Glemte å si at dette bare skjer i spill, nettleser og på ikoner. Spiller jeg av filmer eller ligndene ser fargene ut til å være som de skal.

Endret av Krakken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres virkelig ut som skjermen går dunken. Har du mistet den i gulvet by any chance, uten å tenke over det?:p

hvis skjermen bare er svart, menyknappene ikke funker og av/på knappen ikke virker, så er det ikke noe annet enn at det er noe gale med skjermen din. Hvis den fremdeles er innenfor reklamasjon, hør med leverandør/selger.

Lenke til kommentar

Var vel redd for at den kanskje hadde tatt kvelden. Har ikke mistet den i gulvet tror jeg, men den begynner å bli noen år riktignok. Var med på et flyttelass her forleden, så kan hende det skjedde noe da. Men får vel gå på leting etter en ny en da.

Takker for hjelpen uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...