pierce007 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Klarer fint å få andre antivirus programmer ol til å fungere ved nedlastning, men Kaspersky sliter jeg med. Finner ingen koder som fungerer over tid. Er det virkelig verdt å betale for dette programmet - er det virkelig så mye bedre enn andre? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg vil si "nei".. Min erfaring er at Kaspersky tar alt som er, men også mer enn det som er.. Altså filer som ikke er infisert... Jeg vil råde deg til å BETALE for NOD32 heller. Dropp å tråle nettet igjennom etter serials. NOD32 er så billig, at du har råd til det. Og attpåtil slipper du å plages med verken virus eller utgått serial (i 365 dager). Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er det virkelig verdt å betale for dette programmet - er det virkelig så mye bedre enn andre? Nei,gratis er bra og koder trenger enn ikke tenke på. Avira free er bra. Har aldrig sett en dårlig test av avria,på et av de få stedene en kan stole på testingen av-comparatives Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå