Infenso Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Vet ikke om det blir riktig av meg å lage en ny tråd for dette, men jeg fant ingen samletråd for slike spørsmål. Jeg er på leting etter et nytt spill til ps3en, og som nevnt i emnetittelen er det spesielt gameplay og spillbarhet jeg vektlegger. Grafikken kan gjerne være flott, men det hjelper så lite når det ikke er gøy å spille (eks. Assassin's Creed). Jeg vet ikke helt hvilken type spill jeg er på jakt etter, men en adventure/shooter er nok det jeg ønsker meg. Spill jeg vurderer er bl. a Killzone 2, Call of Juarez, Prototype og inFamous. Énspillerdelen er det viktigste for meg, og det må gjerne ta noen timer å komme igjennom spillet. Noen som har noe vettugt å komme med? Begrunn gjerne. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Prototype er et herlig spill altså. Etter jeg gikk igjennom prototype, koste jeg meg med Trine, et platform adventurespill med nydelig grafikk. Jeg spilte det til PC, men det kommer rimelig snart til PSN Endret 9. august 2009 av dabear Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Prototype har vel fått de dårligste anmeldelsene av de spillene jeg nevnte. Fint om dere kom med flere begrunnelser og gjerne sammenlignet litt med andre spill. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Fallout 3 Kjempestort, masse å gjøre, rå grafikk og gameplay. Endret 9. august 2009 av bandreas Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Fallout 3 har jeg spilt igjennom og er helt klart en av de beste spillene jeg har spilt på ps3en. Ber igjen om at dere skriver noen ord om spillene der foreslår, hvis ikke får jeg fint lite ut av det. Edit: Så nå at du endret posten din, banderas. Takk! Endret 9. august 2009 av Infenso Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hvis du ikke har testet Uncharted: Drakes Fortune anbefales det på det varmeste. Sånn passe langt, konge gameplay og 4 vanskelighetsgrader. Har også "treasures" som man kan samle for ekstra morosaker til spillet. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Uncharted er egentlig et flott eksempel på hva slags type spill jeg er ute etter, dessverre har jeg også det fra før. Andre spill jeg har: Assassin's Creed, GTA, Ratchet & Clank, Bioshock, fifa 09 + 08, The Darkness og Resistance. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Da hadde jeg spart opp spillesuget til Uncharted 2 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Call of Juarez BiB er veldig bra, men veldig kort. SP-delen runder man på ca. 5 timer, men det har en bra mp-del som gir spillet lang levetid. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Om du liker Uncharted kan jeg anbefale Tomb Raider: Underworld på det sterkeste. TR: Legend endte med en sinnsyk cliffhanger, men om du ikke gidder spille det først kan du få en oppsummering før du starter Underworld. Spillbarheten er på topp og fokuserer veldig mye på å utforske. Det er i grunnen ikke så mye action her, men når det er action vil nok selv Rambo til tider ynke seg. Ellers har vi jo Red Faction: Guerilla, selvsagt. Jeg var svært skeptisk da jeg kjedet vettet av meg gjennom det første og bare så vidt gadd spille dte andre, men dette er noe helt annet. Det er sandkasse, har bra historie, ser utrolig vakkert ut til å være en brun ørken og så videre. Selv kjørefysikken er meget bra, og det sier en del. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Kan anbefale Trine. Trenger vel ikke si noe mer enn at jeg er en person som er dritlei av spill, men at Trine er et av de få nyere type spill som underholdte meg. Endret 13. august 2009 av Biffsnadder Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg for min del blir aldri lei BF2 og venter med spenning på BF3. Nye assassins creed blir og bra greier. Lenke til kommentar
Orjan-90 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Kjøpte Infamous på Onsdag, og synes det virker knallbra. Har kommet 28% på spillet, og spilt kanskje 4-5 timer. Bortsett fra Fallout 3 så er det det playstation 3 spillet som har fenget meg mest hittil. Endret 14. august 2009 av Orjan-90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå