The Ghost Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har et Antec P190 kabinett som bare står i eksen sin og støver. PSUene er defekte, men såklart hevder webshopen jeg kjøpte kabinettet fra at de ikke er defekte så retur fikk jeg ikke og nå har jeg gått over til et nytt kabinett, derfor lurer jeg på hvor mye jeg kan selge det for ? Betalte tilbake i tiden ca. 2.7K for det. For de som trenger mer info for å anslå brukt prisen P190 Review Lenke til kommentar
bme081 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Siste generasjon av samme kabinett, p193, koster ca 1.700 nå; http://www.datakjeden.no/PartDetail.aspx?q...bc:36139%3br:pg Der er det gjort noen justeringer, og de har satt ned prisen: http://www.bit-tech.net/hardware/cases/200...c-p193-review/1 "The P193 is an updated version of the Antec P190, an awesome EATX bad boy with plenty of just about everything you could want from a chassis. However it did have a couple of issues. First was the side panel fan which was bolted to the inside of the side panel, causing conflicts with oversized HSFs. Next was the monstrous £240 price tag." Så vil si at mellom 1000kr og 1200kr + frakt er en rimelig pris for det, dersom det er som nytt.. Men det er jo ikke alle som er like oppdaterte på sånt, og kabinett er vel ikke det som faller mest i pris, så du kan sikkert få 1500 hvis du møter rette kjøper.. Endret 9. august 2009 av bme081 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Pris på 1 500 dersom PSU-ene er "defekte" er litt for høyt. Pris på de to PSU-ene er vel en 1 200 - 1 300 kr, og så må man regne litt totalt verditap. P193 til 1 700 kr er uten PSU. Men hvorfor man aksepterer at en nettbutikk nekter retur forstår jeg ikke. Har nettbutikken testet kabinettet med PSU-er og konkludert med at det virker. Dersom det ikke er tilfellet kan faktisk ikke butikken nekte reklamasjon, men den kan etter testing konkludere at det ikke er feil eller at forutsetningene for reklamasjon ikke gjelder. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg ble enige med dem om at jeg kun trengte å sende inn selve PSU'ene for å spare frakt, da det var snakk om å kun evnt. erstatte PSU'ene da jeg på den tiden var "glad" i det kabinettet. De testet det med en rig med blant annet 9800GX2 og quadcore, jeg testet det på mitt system som er 4870x2 med qx9650, testet det på et gamelt sokkel A system og noen andre for å være sikker på at det ikke kune være noe annet som var feil, når jeg brukte annen PSU så funka alt sammen som det skulle. De mente jeg fikk sende inn min HW siden det var med den de ikke funka, men det gadd jeg ikke, skal jo ikke være nødvendig det, etter det hørte jeg ikke mer, er snakk om multicom, for å klage litt mer på dem, beste forrige søndag (1 uke siden) 3 produkter fra dem, alle på lager, betalte med visa, pengene er trekt, men varene er ikke sendt avgårde ennå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå