superkaisa Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg tok et lydkort fra en datamaskin og plugget inn i min.(jeg har alerede lydkort i hovedkortet) når jeg startet maskinen installerte det seg selv og sa at jeg måtte fullføre det med å slå av å på pcen. det gjorde jeg. Men når jeg kobler til høytalere kommer det ikke lyd. det er bare lyd fra hovedkortet sitt lydkort. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har du prøvd å koble til høyttalerne i alle inngangene på kortet? Er ikke alltid det er den grønne som er riktig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Sett det nye lydkortet som standard lydenhet i kontrollpanelet. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 I kontrollpanelet, under lydinstillinger. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 takk det funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå