screenman Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Hei, ikveld spiller Rosenborg mot Molde, jeg er Rosenborg supporter og ønsker veldig å ta opp denne kampen på pcen ikveld også redigere den og laste alle de store målsjanser, målene osv opp på youtube. Jeg har tv2 sumo men jeg har ikke eller vet ikke om noe opptaks program jeg kan bruke eller om noen skjerm filmingsprogram jeg kan bruke. Jeg har prøvd noen skjermfilmingsprogram før som også tar opp lyden men det går ikke som det skal da. Det som da skjer er at etter jeg har filmet kampen med skjermfilmingsprogram og avspiller den så går kampen mye fortere enn den skal gjøre...hele kampen blir spolt på en måte og lyden kommer mye fortere enn selve filmingen. Noen som vet om noen program jeg kan bruke? Noen som også vet om en dvd opptaker eller hva det heter? Jeg vil ha en slags opptaker jeg kan bruke på for å ta opp kampene som går på tv....altså en slags opptaker som tar opp en kamp slik at jeg har den på en dvd-r dvd eller dvd-rw. Vet noen om noen nettbutikker som selger slike? Endret 9. august 2009 av screenman Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hva tror du tv2 sier om du laster opp dette på youtube? Og hva sier retningslinjene på forumet om slikt noe...? *rapportert* Lenke til kommentar
screenman Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Hva tror du tv2 sier om du laster opp dette på youtube? Og hva sier retningslinjene på forumet om slikt noe...? *rapportert* tv2 sier nok ingenting til dette. I betingelsene til tv2 sumo har jeg ikke lest noe om at dette gjør noe. Hva med alle andre klipp fra fotball kamper som er lastet opp på youtube? Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ser ikke problemet, kampen er jo ferdig uansett.. VG viser jo høydepunktene gratis etter kampslutt. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 BB FlashBack er et godt alternativ Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Om jeg har tatt feil, så beklager jeg det. Off-topic: Lykke til med opplastingen av målene. Tror mange i Molde setter pris på den jobben du gjør Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Egentlig så tror jeg ikke du har så stort behov lenger for å legge ut høydepunktene... Ettersom du er Rosenborg supporter var det vel få høydepunkter for deg? :!: Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Uff, var vel triste saker dette ja. Interessen for å laste opp målene forstår jeg at har falt. Noe så skuffende som den kampen. Får vel bare følge med på ligaen da... ellers kommer det et oppgjør med Real Madrid, det kan vel bli morro å se på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå