Gå til innhold

Ny skjerm/TV ca 26"

andymac

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en ny skjerm, ca i størrelse 26", og den skal brukes som både tv og pc-skjerm. Er det noen som har noen erfaringer på slike kombinasjoner? Har sett på Samsung T260HD, men noen mener at man ikke får brukt tv-tuneren i Norge? Går det an å koble til Riks-tv dekoderen likevel? (litt lite kunnskap om dette temaet her i gården.. ;)

Andre alternativer tas i mot med takk! Jeg har tenkt til å bruke max 5000 kr på skjermen.

Det må være fullHD, men jeg er usikker på om jeg skal ha 1900x1080 eller 1900x1200. Hva er best av de to formatene?

Skjermen skal brukes til vanlig pc-bruk, tv, film, tv-spill.

Hva er best, kjøpe en pc-skjerm som også kan brukes om tv, eller en tv som også kan brukes som pc-skjerm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har sett på Samsung T260HD, men noen mener at man ikke får brukt tv-tuneren i Norge? Går det an å koble til Riks-tv dekoderen likevel?
Tror ikke du kan bruke den innebyggde dekoderen til RiksTV, men siden den har mange innganger er det ikke noe problem å kople til en ekstern RiksTV-dekoder.

1920x1200 er standar PC-format. 1920x1080 er standar TV-format. Jeg ville valgt 1920x1200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...