mjg_creative Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Har tenkt til å kjøpe ny mobil nå, og har prikket ut at disse 3 som de beste alternativene i forhold til pris og hva jeg bruker mobilen til. Jeg kommer til å bruke mobilen hovedsaklig til å; ringe og sende meldinger, bruke kalender, kunne sjekke eposten,surfe litt på internett, høre på musikk*, ta litt bilder, gps**. * Har en mp3-spiller, så vet ikke helt hvor avgjørende dette punktet er, men er mobilen god på mp3, vil jeg heller bruke den fordi den er mer tilgjengelig. ** Ikke noe viktig for meg egentlig, men er gps-en så god at jeg faktisk kan bruke den når jeg kjører, så er det et pluss. Men har noen spørsmål: - Hvor dårlig er batteritiden på Inno8? - Hvordan er det å bruke E71 til å høre musikk på? Er det trøblete siden du ikke har noen snarveisknapper? Så har dere noen meninger eller erfaringer med disse mobilene, så er det bare å komme med de. Lenke til kommentar
thorbj Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Nokia E71 er ikke noe spesielt dårlig til å høre musikk på, men den er litt kronglete, i alle fall i forhold til f.eks. w995 som sikkert er 10 ganger bedre på dette. snarveiknapper er nok ikke noe problem, du kan sette musikkspilleren til å være på forsiden, så den er bokstavelig talt tre tastetrykk unna (forutsatt av at tastaturen er låst). Men så skal det nevnes at E71 ikke har 3,5 mm, så du må kjøpe adapter/overgang eller bruke de relativt dårlige ørepluggene som følger med.. Har ingen erfaring med Innov8, men hvis jeg skulle valgt mellom E71 og W995 og var mest ute etter underholdning og musikk, ville jeg valgt W995. Men Nokia E71 er en sykt praktisk telefon (søke navn på forsiden, slipper å rote i kontakter), med ryddig og fin kalender, du kan synce kontakter med pc og mac, den er jo en ordentlig smarttelefon og mail er visst ganske greit på den (noe jeg ikke har prøvd). Tastaturet fungerer ypperlig, tar ca. en uke å venne seg til det vil jeg si. Nettleseren er bæsj, så last i så fall ned Opera Mini. E71 har kjempelyd når det kommer til snakking, i vennegjengen min er det alltid jeg som hører at de andre har dårlige telefoner og de hører _alltid_ meg klart og tydelig. Å skrive meldinger går lynkjapt. Kommer litt an på hva du veier mest. Kameraet er jo ganske dritt på E71, men den er en kjempe"intelligent" telefon, hvis jeg kan kalle den det. Lenke til kommentar
jano22 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har tenkt til å kjøpe ny mobil nå, og har prikket ut at disse 3 som de beste alternativene i forhold til pris og hva jeg bruker mobilen til. Jeg kommer til å bruke mobilen hovedsaklig til å; ringe og sende meldinger, bruke kalender, kunne sjekke eposten,surfe litt på internett, høre på musikk*, ta litt bilder, gps**. * Har en mp3-spiller, så vet ikke helt hvor avgjørende dette punktet er, men er mobilen god på mp3, vil jeg heller bruke den fordi den er mer tilgjengelig. ** Ikke noe viktig for meg egentlig, men er gps-en så god at jeg faktisk kan bruke den når jeg kjører, så er det et pluss. Men har noen spørsmål: - Hvor dårlig er batteritiden på Inno8? - Hvordan er det å bruke E71 til å høre musikk på? Er det trøblete siden du ikke har noen snarveisknapper? Så har dere noen meninger eller erfaringer med disse mobilene, så er det bare å komme med de. Har selv Innov8 , telefonen er godt sammenskrudd. Punktum. Dette er definitivt mitt siste Samsungprodukt , de er bare optatt av å pøse ut nye modeller uten å komme med oppdateringer av alle de bugs som er på de fra før lanserte telefoner. Styr unna Innov8 , selv om den kjører operativsystem kjøpt fra Nokia er den IKKE kompatibel med alt av tredjepartsprogram for S-60. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Innov8 er en glimmrende telefon så skjønner ikke j22 sine utalelser Jeg har selv hatt innov8 og var strålende fornøyd, har i dag samsung i8910 som er det råeste som er på markedt i dag og har også w995 som er en glimmrende telefon Så min rang av dine valg er som følger w995 innov8 e71 er kjip på det meste bortsett fra mail Endret 14. august 2009 av Andynator Lenke til kommentar
pae Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Har ingen erfaring med noen av disse telefonene, men ville prøve noe "nytt" da jeg "alltid" har hatt SE eller Nokia. Letet litt rundt og fant Innov8 til 3400,- på Elkjop.no. Bare ett lite tips. Lenke til kommentar
stooy Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Jeg har hatt både e71 og w995, og jeg mener at e71 er langt bedre enn w995. w995 er knirkete (løst bakdeksel), og den unødvendige klipsen på baksiden skaper bare irritasjon.. e71 hadde klart vært mitt valg blant de der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå