Gå til innhold

Hjelp med gamerskjermkort!

Zoxom

Anbefalte innlegg

Hei, tittelen sier det meste; trenger hjelp med å velge det rette gamerskjermkortet for meg.

Jeg gamer mest WoW og CS, men kanskje litt COD og nyere spill etterhvert.

Jeg har tenkt på Sapphire Radeon HD 4890 1 GB, men så kom jeg over XFX Radeon HD 4890 1GB "xXx" GDDR5 på tilbud, hva burde jeg velge?

Takk for svar på forhånd!:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merket har ingen betydning, pris, kjøling og hvor kraftig kortet er har en større betydning.

De beste HD 4890 kortene vil jeg si er Sapphire Vapor-X og Sapphire Toxic versjonene. Tett etterfulgt av HIS 4890 iCooler x4, ASUS Radeon HD 4890 TOP (nye modellen), og MSI Radeon HD 4890 Cyclone OC.

Dog når det gjelder helt standard HD 4890 kort, slik det ser ut til her. Så gå du selvfølgelig for XFX HD 4890 kortet som er på tilbud.

Lenke til kommentar
For å si det enkelt. Alle kortene er produsert av ATI, så alle er like. Forskjellen er bare kjøleren og frekvensene. Gå for det billigste kortet.

Ja, ok:) men normalprisen er ca. lik, så de er veldig like kort?

Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Merket har ingen betydning, pris, kjøling og hvor kraftig kortet er har en større betydning.

De beste HD 4890 kortene vil jeg si er Sapphire Vapor-X og Sapphire Toxic versjonene. Tett etterfulgt av HIS 4890 iCooler x4, ASUS Radeon HD 4890 TOP (nye modellen), og MSI Radeon HD 4890 Cyclone OC.

Dog når det gjelder helt standard HD 4890 kort, slik det ser ut til her. Så gå du selvfølgelig for XFX HD 4890 kortet som er på tilbud.

Hva ligger vapor og toxic på? Hvis du kan gi meg noen linker hadde jeg blitt glad, hvis du gidder da :D Skal sjekke litt selv også:)

EDIT: fant ut priser, og tror jeg går for vapor-x siden komplett ikke har toxic inne, også er vapor-x 300kr billigere:) Er det egentlig stor forskjell på dem?

Endret av Zoxom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...