Gå til innhold

Lost odyssey hjelpetråd!

Ullsokk1

Anbefalte innlegg

Hei! Har akkuratt klart å invistere i Lost Odyssey, og spillet virker som man kan få mye glede av hvis man får litt tips her og der :)

Tanken var at alle kunne komme med spørsmål og hjelp!

Jeg lurer litt på hvilken taktikk jeg burde bruke på den gigantiske ormen (disk 1) Som du møter ved ''Grand Staff'' Jeg hadde gått forbi det yellow band accessorien før jeg kom fram, men har henta de nå. Så skal prøve på nytt ikveld! =)

-Ullsokk1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde gått forbi det yellow band accessorien før jeg kom fram, men har henta de nå.

Dette er riktig. Hvis du har store problemer så kan du la immortals lære seg skill fra Yellow Band, og gi selve itemet til din beste mortal.

Jeg har gjort nesten alt i dette spillet, men det er litt lenge siden. Bare spør om det er noe mer :)

Lenke til kommentar

Er akkuratt ferdig med Disc 1! Kongespill da :)

Yellowband er nesten et must :D Og når andre gangen marken kommer er det best å bruke all magi på den, bare for å få det gjort.

Search glasses er også veldig kjekt! De gjør at du kan se HP på motstanderne dine, du finner den i en hytte du sover over veldig tidlig i spillet. Husker ikke hva stedet heter, noe med istrial mountains ;)

Satser på å sette inn CD2 ikveld =)

-Ullsokk1

Lenke til kommentar
Hehe, den ormen var grunnen til at jeg la fra meg dette spillet ganske raskt.

Skal teste dette med yellow band. Takk for tipset :)

1. Skill link yellow-band effecten til alle dine udødelige

2. Kjør full-on attacks på alle hjelperne til ormen, da disse støtter den med magi til et magisk angrep som kan være surt å bli truffet av. De vil forsette å respawne, men du vil hele tiden få muligheten til å få et slag på ormen. Ikke tenk på å angripe ormen mens det er 3+ medhjelpere på banen. De vil respawne til de blir 6stk (mener jeg) igjen.

3. Kjør samme taktikk når ormen respawner igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...