Leify94 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei er det noen her som vet en bra måte man kan Lage sin egen startside? GRATIS Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Skal den bare være tilgjengelig for deg? Lenke til kommentar
Leify94 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Skal den bare være tilgjengelig for deg? JA\Nei det er det samme, bare det er jeg som lager den. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hjemmesider lages i språket HTML, som du f.eks. kan kan skrive i notisblokk og lagre med .html-endelse på filen. En kjapp og grei innføring i HTML finner du HTML Dog. Deretter er det bare å angi i nettleseren at startsiden skal peke til den lokale HTML-filen du har laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Og dersom du ikke gidder å sette deg inn i HTML. (Fikk litt det inntrykket av førsteposten.) Så har MS Word støtter for å lagre filer i html. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 For å lage en startside? Høres overkill ut i mine ører. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 For å lage en startside? Høres overkill ut i mine ører. Muligens Lenke til kommentar
Kanoner Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 igoogle er jo stort sett det den jevne e-post/surfebruker trenger. Ellers er word greit nok hvis det bare er en lenkeside du skal lage. Personlig skjønner jeg ikke vitsen med startsider etter introduksjonen av fanebasert surfing. Overraskende mange har ennå ikke skjønt dette med faner. Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 lag deg en google account og opprett en igoogle. legg inn rss-feed på de stedene du vil ha tilgang til. nyheter, vær, tegneserier osv osv. kalender og epost tilgjengelig på en start side på null komma svisj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå