Robbansvenske Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Vilket er raskest eller är det en vanesak? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Komplett qwerty går ikke så fort å skrive på.. Har med at det er liten plass, lite tastatur, og at man kun bruker 2 fingre til å skrive med.. Med andre ord så går det fortere å skrive på "gamle metoden" med ordliste på. (Har selv HTC S710) En annen ting, hvor fort man kan skrive har og mye med mobilen å gjøre. Utforming etc. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Snakk for deg selv. Jeg skriver mye raskere med qwerty enn dette t9-tøyset. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 vanskelig å tro. Qwerty er vesentlig mye raskere å skrive på Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Qwerty med store nok tastatur, så er jeg enig.. Men men.. Kan jo hende at det jeg er unntaket og ikke regelen akkurat her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå