privinius Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Wihuu, endelig Z-member! Lenke til kommentar
Walter_White Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Jeg har mange invites. Bare send en PM med mailadressen din så skal du få Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 Fremdeles invites igjen her. Send en PM med mailadresse Lenke til kommentar
nems Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 13 invites igjen. Send meg en PM med mail så inviterer jeg deg. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Kunne godt tenkt meg invite Har sendt PM til noen her, men ingen svar enda :/ (Pluss mine innlegg) EDIT: Takk for invite Symbian_Pro EDIT2: Da har altså jeg også 20 invites å dele ut! Bare å sende PM med e-post adresse så skal jeg få sendt en invite til deg så fort som mulig! Mvh Olav B, G Endret 2. september 2009 av olavgulb Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Stiller meg foreløpig skeptisk til førstemann her har sagt at vedkommende har fått ut noe fra lockerz.com Lenke til kommentar
mroedz Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 bare å pm'e me og har en del invites igjen Lenke til kommentar
HCG Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Alt er ''utsolgt'' fordi siden ikke åpner for fullt før oktober, men man kan begynne allerede nå og samle poeng. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Alt er ''utsolgt'' fordi siden ikke åpner for fullt før oktober, men man kan begynne allerede nå og samle poeng. De restocker om et par uker, og nå kan man velge Norge som land på profilen så jeg regner med at det funker å bestille ting. Hvis noen vil ha invite, PM meg, mangler bare 5 før jeg er VIP Endret 4. september 2009 av timb Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Noen som har en invite til meg? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Lenker til eller reklame for MLM, pyramidespill, "flest klikk"-systemer og lignende er forbudt. I henhold til retningslinjene stenges tråden og lenker slettes. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Det henvises til kategorien ”Tilbakemeldinger om Forumet” for tilbakemeldinger av generell art. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg