bjornar83 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Har en creative nomad muvo som jeg ikke får til å fungere i XP... Når jeg prøver å åpne den står det "sett inn en disk i stasjon G"...?? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 merklig.... Har du prøvd den på andre pcer? prøvd å innstallere driverne? (skal ikke være nødvendig) Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 ja den har virket på andre pc'er med både xp og me. Har prøvd å installere driverne ja... uten hell... Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Hva med å innstallere de på en pc med win 98, og teste den der? En ting til, har du prøvd å formatere muvoen med programmet? Det var en gang min ikke funka, jeg formaterte den, og alt funka! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Er MuVo kjekt? Har bestilt min 128MB da jeg syntes det var en grei nok deal for en liten og lett ting. "Hvem trenger liksom LCD-skjerm på en spiller med under 40 sanger", derfor jeg kjøpte MuVo og ikke noe annet. Hvordan synes dere den fungerer (utenom du som har problemer da)? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Er MuVo kjekt?Har bestilt min 128MB da jeg syntes det var en grei nok deal for en liten og lett ting. "Hvem trenger liksom LCD-skjerm på en spiller med under 40 sanger", derfor jeg kjøpte MuVo og ikke noe annet. Hvordan synes dere den fungerer (utenom du som har problemer da)? Mvh kjello2 Den er liten, god lydkvalitet hvis du bruker andre en standard pluggene, Battertiet varer i 12 timer (lenge!) Den har designet med seg, og i tillegg er den enkel å bruke. med andre ord: meget fornøyd! Synes hw.no's test var litt for streng, for dette er egentlig en grei mellomdyr spiller. Du får max uttelling for penga ivertfall! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Var det jeg og tenkte da jeg leste testen. Den er ikke særlig fancy, men det er ikke det den ska være. Liten og kjekk er en god kombinasjon, selv om en shuffle-knapp sikkert hadde vært fint. Lenke til kommentar
yeahyeah Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 movuen er kjempefet men jeg kjøpe en med 64, som hang seg opp etter en uke etter masse telefoner og stess sendte creative meg et program som fiksa den så fuket den helt fint, og jeg likte den så godt at jeg kjøpte en til, med 128 mb, og solgte den gamle til brodern for 900 spenn men bruk koss høretelefoner eller noen andre som er bra de som følger med suger Er MuVo kjekt?Har bestilt min 128MB da jeg syntes det var en grei nok deal for en liten og lett ting. "Hvem trenger liksom LCD-skjerm på en spiller med under 40 sanger", derfor jeg kjøpte MuVo og ikke noe annet. Hvordan synes dere den fungerer (utenom du som har problemer da)? Mvh kjello2 :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå