Gå til innhold

Noen som vil programmere for meg?

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkt å lage en ny side angående en spill serie. Men trenger hjelp med PHP koding også MYSQL database.

Er det noen som tror de har skills nok til å lage en side angående dette? Jeg har litt av siden i ASP.NET koder men dessverre funker det ikke bra for de som hoster siden.

Jeg har designet i hodet og på ark. Designet er til og med laget i Photoshop så det gjelder bare koding. Så kan vi avtale en pris også se hva som skjer?

Hadde vært fint med noen som kunne ha hjulpet meg, fordi jeg veit ikke noe om PHP og da er det vanskelig å lage lister med navn som linker til noen nye lister som der etter kanskje lage en ny liste til eller går rett til riktig side.

Skal være lett for meg å oploade ting og slette ting også skrive nyheter.

Hva er vanlig pris for å fikse sånt her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det er det du har designet i hode og på ark, så er det neppe noen som vil programmere for deg. Du blir nok nødt til å legge litt mer arbeid i prosjektet dersom du vil at en annen også skal gjøre det. :ermm:

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Det er ikke designet, planen var at jeg skulle kode siden og han skulle designe. Det designet der er bare midlertidig, selveste designet har jeg sett, men siden hosten ikke støtta ASP.NET, så ble det heller php, som jeg ikke kan.Men jeg tror faktisk en slik side kan funke med wordpress (fins sikkert noen plugins / gadgets / widgets).

EDIT: Ring meg Andzel, så kan jeg sette opp en wordpress side.

Endret av Gnålern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...