Gå til innhold

gjøre om fra jpg til vektor

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har prøvd vectormagic uten at jeg ble helt fornøyd med resultatet. Greia er det at jeg har en "logo" som jeg ønsker å ha i vector form og trykke opp f.eks t-shirts. Tenkte ikke helt på dette når jeg først gjorde det i ett online "wannabe-photoshop" program. Det jeg ser for meg er to forskjellige filer; en med hele "logoen" og to hvor den ene er av mobilen og nr 2 er kun teksten. Håper noen frivillige ser dette som noe enkelt å fikse og vil hjelpe meg med dette. En t-shirt av trykket som blir brukt blir vel eventuelt en slags belønning. :)

logoja.jpg

Setter uansett pris på all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gjorde noe slikt i Corel Draw, men det er lenge siden og jeg har ikke Corel Draw nå. Jeg gjorde imidertid et søk i Google, og det finnes mange program som kan gjøre dette. Sikkert mulig å laste ned en prøveversjon, blant annet har vel Adbe Illustrater funksjon for dette.

Lenke til kommentar
Gjorde noe slikt i Corel Draw, men det er lenge siden og jeg har ikke Corel Draw nå. Jeg gjorde imidertid et søk i Google, og det finnes mange program som kan gjøre dette. Sikkert mulig å laste ned en prøveversjon, blant annet har vel Adbe Illustrater funksjon for dette.

takker for tipset, men hadde jeg kunnet illustrator det hee tatt hadde det vært en lek(tror jeg) :) som nevnt ble jeg ikke helt fornøyd med de automatiske programmene som gjorde dette.. er blandt annet bakgrunnen jeg også vil ha transparent, slik at det er det samme hvilken farge det eventuelt trykkes på

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...