buskmannen92 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Heisann! Jeg har egentlig ikke så mye peiling på bil :S Men har np startet øvelseskjøring til lappen og må da snart og tenke på bil. Er det noen som har et bra eksempel på en fin ungdomsbil ? ;D Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Brukt Volvo. Evt brukt BMW Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Brukt Volvo. Evt brukt BMW mange som kjører vw golf og da vw er billigere å kjøpe, forsikre og i drift Endret 12. august 2009 av hahaa Lenke til kommentar
laurell Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Brukt Volvo. Evt brukt BMW vw er billigere å kjøpe, forsikre og i drift Billigere i forhold til hva? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 vw er billigere å forsikre enn bmw. jeg og en kompis satt å prata om dette for en stund siden. han har en bmw 520 e34 1988 modell og jeg HAR HATT en vw golf 2 1986 modell. og han betalte 11 k i året i forsikring og det var delkasko. jeg betalte 3200 kr i året i delkasko. han er 18 og det er jeg og. alt var originalt på bmwen og golfen. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 sammenlikner du en 5serie med rekkesekser med en forhjulsdreven homsebil med 4 sylindre og føler deg smart over at du har funnet ut av forsikringa er billigere? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Focus: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=...fied=1250064678 Focus: http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_cmd=...fied=1249635388 Lenke til kommentar
trra Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Heisann!Jeg har egentlig ikke så mye peiling på bil :S Men har np startet øvelseskjøring til lappen og må da snart og tenke på bil. Er det noen som har et bra eksempel på en fin ungdomsbil ? ;D Hvilken prisklasse? sammenlikner du en 5serie med rekkesekser med en forhjulsdreven homsebil med 4 sylindre og føler deg smart over at du har funnet ut av forsikringa er billigere? Bedre å ha penger til kjøpe kebab enn å betale for at folk skal tro du selger kebab. Endret 12. august 2009 av trra Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg skal ikke si noe sikkert om andre VW-er, men Golf (ihvertfall IIere) er den desidert dyreste bilen man kan forsikre som ungdom. Uansett er det ikke mulig å komme med tips til en "fin ungdomsbil" uten i det minste pris og helst andre kriterier - skal du ha en "lekker" rånebil for å cruise rundt og plukke 14-åringer, en driftsikker bil som ser grei ut, en som gir mest for pengene, en som er nyest/sikrest mulig e.l.? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 sammenlikner du en 5serie med rekkesekser med en forhjulsdreven homsebil med 4 sylindre og føler deg smart over at du har funnet ut av forsikringa er billigere? Nåja, det er nå BMW'en som skyver bakfra, så hva som er homsebil er det sikkert delte meninger om. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) hahaha morsomt poeng , edit: men er større motor med høyere slagvolum som selskapet ikke liker. Hvilken bil som har verst statistikk varierer nok fra selskap til selskap. elsker å skyve bakfra jeg da i musehølet vel og merke Endret 12. august 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 sammenlikner du en 5serie med rekkesekser med en forhjulsdreven homsebil med 4 sylindre og føler deg smart over at du har funnet ut av forsikringa er billigere? Nåja, det er nå BMW'en som skyver bakfra, så hva som er homsebil er det sikkert delte meninger om. Med den logikken så er mye amerikansk homofilt, noe jeg så absolutt ikke vil påstå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå