tgra Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hei, Er det noen som har prøvde å koble trådløse rutere sammen med eksterne antenner for bedre rekkevidde? Har planer om dette for å koble sammen privathus og bedrift. Avstand cirka 150 meter... Thomas... Lenke til kommentar
mascot Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Ja, ikkeno problem. Se f.eks http://www.norwaywireless.net Lenke til kommentar
tgra Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Flott, Da går jeg nok i gang med innkjøp av utstyr. Jeg har tenkt å satse på en D-Link DI-624 aksesspunkt. Når det gjelder antenner er jeg litt usikker.. Noen som kan anbefale noen antenner eller hva en bør vere oppmerksom på i dette tilfellet? Hilsen Thomas.. Lenke til kommentar
mascot Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 på kun 150 m er det ikke sikkert du i det hele tatt behøver eksterne antenner, men noen små antenner kan gjøre linken mer stabil og kjappere. Suhner 9dBi er en rimelig antenne som jeg tror jeg ville satset på. Lenke til kommentar
tgra Skrevet 15. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2003 Kontakt vil vel kanskje oppnåes ja... Men hastigheten blir vel dårlig pga. av dropp.. Kan prøve uten, og gi en tilbakemelding på hvordan det blir. Thomas.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå