HighRoad Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Hello boys' n girls, er på utkikk etter denne typen bacalava, og lurte på om noen vet hvor jeg finner det? ps: Var usikker på om hvor jeg skulle plasere tråden, så det er bare og flytte den : ) edit: skiftet link Endret 9. august 2009 av HighRoad Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Skal du rane en bank kledd ut som en kryssning av Obama og en skateboarder? Her kanskje: Skull balaclava @ Amazon.com. Litt vanskelig å forestille seg hvordan de faktisk ser ut, da bildene var litt misvisende. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 8. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Jepp Har sett litt på de, men det er bare akkurat den som er fet Noen andre som har noe og komme med? Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 10. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 bump Lenke til kommentar
Homme Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Vent ett døgn for du bumber og ikke bare 1,5 time, spessielt mitt på natten.. Men mener å ha sett noe liggnende hos ett streetwear merke, skal sjekke. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 10. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Var et døgnm og halvannen time, men det er så : ) Kjempe om du gidder ogs jekke Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Kan jeg spørre hva den skal brukes til? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 La fyren bruke den til hva han vil vel. Man spør ikke på et forum hvis man skal rane en bank Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. august 2009 Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Skulle ikke overraske meg om noen ville være flinke nok til å gjøre det. Lenke til kommentar
HighRoad Skrevet 11. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2009 Fullt lov og spørre hva den skal brukes til Er en liten scene i en amatør snowboardmovie vi skal bruke den til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå