Gjest Slettet+87452637 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) The Crosslings Plattform: Xbox 360 Spill: Halo 3, Battlefield 1943, Call of Duty 5 og Modern Warefare 2 Klan side: www.crosslings.tk Klan tag: CoL Hei alle sammen! Vi er en klan med 7 medlemmer akkurat nå. Vi startet først opp som en Halo 3 klan, før vi senere oppgraterte oss til en mer multigame klan. Vi er registert på www.gamebattles.com med Halo 3 og MW2 For å joine, gå inn på hjemmesiden og klikk "Søknad" Du er hjertelig velkommen :!: Endret 10. januar 2010 av Slettet+87452637 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg vil gi deg 2 forslag: Nr 1: Ønske deg og medlemmene dine velkommen til en ferdigpakket clan: RoW. Altså at vi blir til en clan. BTW: Jeg skjønner hvis du ikke vil, du har egen clan, du vil ''eie'' din egen, e.l. Nr 2: Et vennskap mellom to norske claner som vil ha det moro sammen og ha eventuelle ''Friendly Clan Matches''. Spill vi spiller: CoD 4, CoD 5, GTA IV og snart MW2. Jeg håper på å høre noe i fra deg. - JT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+87452637 Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) Hyggelig å få forslag om sammen-sveising. Men jeg må nok beklage, The Crosslings er en stolt klan som ønsker å fortsette. Allianse mellom klanene er derimot et utmerket forslag! Av de spillene dere spiller, spiller vi mest CoD 5 og det kommende MW 2 Endret 22. august 2009 av Slettet+87452637 Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 (endret) Ok =D Jeg registrerer meg på siden din =D De som vil fra clanen din kan registrere seg på www.rowclan.tk, ikke som medlem av RoW, men som et allianse-medlem. Der kan vi snakke sammen, diskutere saker, skrive opp clan matcher o.l. Og legg til GT: RoW JT NIKOzZ Snakkes! [Har svine influensa så er ikke så mye på Xbox 360en nå ...) Endret 23. august 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Gjest Slettet+87452637 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hei der Zamzo, kult at du lager klan. Håper på en allianse eller noe, kult å bli kjent. Er også åpen for vennskaps kamper hvis det er aktuelt Btw svarte på posten din på forumet på crosslings forumet. Kult man treffer nye folk med samme interesser på internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå