Gå til innhold

Ødelagt display på Nokia 5800...Bare å kaste?`

Anbefalte innlegg

Hei!

Har seg sånn at telefonen min plutselig forleden ble ødelagt, etter at lillegutt klarte å sette seg på skjermen og den ble ødelagt. Halve skjermen er svart, så den er fullstendig ødelagt. Derfor lurer jeg på om dette er noe å samle seg på. Hva tror dere? Bør jeg heller være på utikk etter en annen telefon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Samme skjedde med min 5800. Dvs noen satta seg på jakken min der telefonen lå.

Leverte den inn til Nokia repair shop. De fikset telefonen på 2 dager. Kostet meg rett under 1000kr.

Denne siden benyttet jeg meg av, når guttevalpen ødla displayet på sin Sony Ericsson W580I.

Enkelt og greit. Mye flott å hente på den siden. Billig var det og, kom på 240 Nkr levert hjem, men det tok mer enn 6-seks dager før den lå i posten. Men det var Posten i Norge sin feil....

Fo My Mobile Phone

Vennlig Hilsen

WB

Lenke til kommentar

Fikk tips fra en kar her om at jeg burde etablere forsikring på telefonen min, også venter jeg et par uker, også kaster jeg den på fjorden. Og da ville man kunne få en helt ny telefon, ved hjelp av at den ble stjålet.

?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Så lenge den har blått stjålet, og jeg har forsikring er vel ikke det et spørsmål om den har/er i bruk eller ikke?

Jo - det vil spille en rolle, det vil bero på vilkårene til operatøren din. Typisk Netcom,Onecall og Chess krever bruk umiddelbart før skade/tap skjer. Fungerer ikke telefonen din, så blir jo det et forklaringsproblem der.

Lenke til kommentar

Jeg knuste skjermen på min N95 8GB for en stund tilbake..

De skulle ha 1500,- for å få dette fikset.

Da kjøpte jeg heller en orginal nokia skjerm fra ebay for rundt 400,- og skiftet den selv.. (ved hjelp av youtube)

Var ekstremt lett.

Sittert noe vanskeligere på en trykkskjerm mobil da men.

Du kan jo søke litt rundt å se etter en guide eller noe =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...