Shield Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei! Skal nå kjøpe ny bærbar, og har stusset over denne maskinen fra HP: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=48451...led#ProductTabs Lurte på om denne var bra, eller om dere kunne gi anbefalinger i det samme prissjiktet... Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Kan du spesifisere hva du skal bruke maskinen til? Bare surfing, msn, mail osv, eller tyngre oppgaver som film/foto-redigering og spill? Dette har veldig mye å si Lenke til kommentar
Shield Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Kan du spesifisere hva du skal bruke maskinen til? Bare surfing, msn, mail osv, eller tyngre oppgaver som film/foto-redigering og spill? Dette har veldig mye å si Blir litt tyngre oppgaver, slik som å ta opp litt komprimert HD video fra Xboxen, men blir for det meste brukt til HD-filmvisning og lignende. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Isåfall tror jeg dette kan være et kjøp du ville blitt svært fornøyd med. 4GB RAM og 64-bit OS er pluss pluss Utdypende: Grafikk-kortet vet jeg forøvrig lite om. Prosessoren er god, og RAM'en er fin, spesielt med 64-bits OS. 500GB Harddisk er veldig praktisk, og 16 tommer er en fin størrelse for en laptop Endret 9. august 2009 av Galexon Lenke til kommentar
Shield Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Isåfall tror jeg dette kan være et kjøp du ville blitt svært fornøyd med. 4GB RAM og 64-bit OS er pluss pluss Utdypende: Grafikk-kortet vet jeg forøvrig lite om. Prosessoren er god, og RAM'en er fin, spesielt med 64-bits OS. 500GB Harddisk er veldig praktisk, og 16 tommer er en fin størrelse for en laptop Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå