Jod-R Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei. Jeg har et behov for å skaffe meg ei musmatte, men er litt usikker på hva som er bra og sånt. Musen jeg bruker er Logitech G9. Sånn jeg har forstått det så er det 3 forskjllige typer musmatter som gjelder. Stoff, glass og metall, men jeg har ikke peiling på hva som er best. Kan noen si hva som er bra med hver av de forskjellige typene og det som ikke er riktig så bra med de. Kom gjerne også med forslag med musmatter som er bra også Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har G9 selv og har denne musematta: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=325640 Den er kjempefin, den er ikke mer enn 1,5 mm tjukk. Følger også med glidz, noe som du fester under musa for å at den skal skli lettere på matta. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) biltama matte! koster 25 kr., men jeg hadde lett gitt 100.. fungerer like bra uansett mus, til og med kule. det eneste jeg kan finne som er feil med den er at den ikke er så stor. men jeg har ikke problemer med dette. har vært gamer siden før jeg begynte på skolen og det er så lang det beste jeg har vært borti. glass/metall funker fint, men selv foretrekker jeg litt mykere matter. nevnte matte sklir heller aldri. skulle du være uheldig å skitne den til har den ikke noe i mot en liten tur i vaskemaskinen. meget gode greier. beste eksempelet på at penger ikke er alt. 25 kr. jeg fatter ikke hvordan det kan lønne seg. btw: det er den røde jeg snakker om her. den blå er spesielt til kulemus, da den har en grover overflate. eidt: 195,- for en musematte? har du slått deg, rune? btw: kan fint dra musen over alle 22 tommene med forholdsvis lav sens uten å trenge mer plass. spiller cs med 1.2 på sens. mangler ikke plass da heller. Endret 9. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Deception- Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Bruker selv den musematta "Gryterett" har, den er veldig god og bra. Glir HELT DEILIG framover. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Glir HELT DEILIG framover. mye det samme som med biltema matten, da Lenke til kommentar
Rasmusx Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 steelseries gaming, 99kr på gamestop, beste kjøp EVER Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 steelseries gaming, 99kr på gamestop, beste kjøp EVER Enig. Anbefales! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Biltema matta mi blir ALLTID oversett :!: jeg forstår jo selvsagt det, men jeg kødder ikke. det er gode ting. uansett ikke noe å tape på det. koster jo latterlige 25,- Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 hadde den røde biltema matta før (den med den pcen els på), men Qpad matta er mye bedre. faktsisk bruker jeg ei biltema mus til 139 fortiden til jeg finner meg noe bedre Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 ok.. er vell smak og behag, da Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Biltema matta mi blir ALLTID oversett :!: Neida! Etter å ha lest det du har sagt så tenkte jeg at jeg skulle stikke ned og prøve en slik faktisk. Siden det er 25kr pluss at biltema er ganske nærme meg. Ser at de har fått noen gaming matter også, har du prøvd noen av disse? Biltema trenger ikke være dårlig, de lager ikke produktene selv, men de kjøper inn i STORE kvanta. Ofte kan de faktisk være store og bra firmaer som lager produktene. 10års garanti verktøyet er laget av Bacho etter som jeg har hørt. Bacho er jo drit bra. Kan sammenligne med at First Price osten faktisk er Synnøve ost. Hvem vet? Kanksje det er QPad som lager matter for Biltema? Beklager OT, men jeg skal i alle fall ha en (eller et par) slike matter. Endret 14. august 2009 av bshagen Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det har jo ikke noe å si hvem som lager det, men de lager ikke nødvendigvis produktene like bra som sine dyrere egne. f. eks Maarud salt smaker bedre enn Førstprice selv om begge er laget av Maarud Lenke til kommentar
zapaa Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Spørs egentlig hva du vil bruke matta til! Gaming f.eks så bruker jeg Surface 1030 (Func) Utrolig grei matte! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det har jo ikke noe å si hvem som lager det, men de lager ikke nødvendigvis produktene like bra som sine dyrere egne. f. eks Maarud salt smaker bedre enn Førstprice selv om begge er laget av Maarud Det er sant, men poenget var at ikke alt må ha et kjent navn for at det skal være bra. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Det er sant. Bare se på frukt brusen til Norges Gruppen Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Det er sant. Bare se på frukt brusen til Norges Gruppen Mega off topic: de beste firstprice pruduktene: Osten, Fruktbrusen, nøttepålegget (og flere). Selvlagd er velllagd, men disse tre er kvalitet bshagen: vil gjerne høre om du likte matten(e). Det kan være greit å finne ut av det om jeg er komplett idiot Endret 15. august 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 UBER OT: FIRST PRICE FRUKTBRUS Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 UBER OT: FIRST PRICE FRUKTBRUS det går sikkert fint.. må jo kunne elske at man får 1,5 liter med SÅ god brus til 10 kr. Lenke til kommentar
eirikhh Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Hei. Jeg har et behov for å skaffe meg ei musmatte, men er litt usikker på hva som er bra og sånt. Musen jeg bruker er Logitech G9. Sånn jeg har forstått det så er det 3 forskjllige typer musmatter som gjelder. Stoff, glass og metall, men jeg har ikke peiling på hva som er best. Kan noen si hva som er bra med hver av de forskjellige typene og det som ikke er riktig så bra med de. Kom gjerne også med forslag med musmatter som er bra også I mine øyne er tøy det eneste som gjelder Med mindre du skal bruke den til gaming eller andre bruksområder hvor lav sensitivitet er nødvendig ville jeg anbefalt denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312352 Hvis du skal bruke den til gaming eller lignende kommer det ann på hva slags skjerm du har. Har du en skjerm som ikke er widescreen burde du kjøpe denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340935 Har widescreen burde du heller kjøpe en som er breiere som denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=335657 Endret 15. august 2009 av eirikhh Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 bshagen: vil gjerne høre om du likte matten(e). Det kan være greit å finne ut av det om jeg er komplett idiot Det skal jeg gjøre! Kjøper den av glass, og den rød du snakket om! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå