B25S Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Bra plan, men om du stagediver så er sjansen større for at rybak overlever og da er jo poenget litt borte... C4 med skruer, muttere og spikere som kommer til å fyke som et helvete i alle retninger bør vel ta seg godt av det? Men så kommer "Alexander Rybak" hedringen på radio (ala. Michael Jackson). Så vi blir nok aldri kvitt Fairytale. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Sjansen er fremdeles større. Han kan ha flaks at ingen treffer han. Men vi må nok utvikle planen litt mer med tanke på hedringen ja. Uff så jeg ble av Micheal Jackson i den perioden -.- Lenke til kommentar
xenoxz Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 satt meg ned med sesong 6 og 7 av 24 og sett så langt jeg kom. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 "jeg skal dø om 24 timer! noen som vil ta jomfrudommen min?" Kjenner en kar som sa dette. det funket Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hadde laget en video til familie/slekt/venner osv. hvor jeg sa farvell og takket for alt, og så hadde jeg vært mine siste stunder hos exen.. Selv om hun har gjort de siste 4 måneder av mitt liv et helvete. :S Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det var noen her som nevnte at de ville hoppet utenfor Prekestolen rett før de døde(evt. et annet høyt stup) Det tror jeg kanskje jeg også hadde hatt lyst til! Alltid vært litt fasinert over hvordan det må føles. Jeg ville isåfall hoppet ned i sjøen(slik at ingen hadde trengt å se/rydde opp restene av meg. ) Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hmm, hadde nok ikke bare vært meg som hadde dødd da... Lenke til kommentar
Staian Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 JEg ville kastet en hammer på Alexander Rybak!! Tenk det oppslaget! 16 år gammel gutt fra Sokndal kastet hammer på Rybak å gud hedre Sokndal<3 Hva med å dra den litt lenger. Ta på deg en frakk som du fyller med C4 og skruer, muttere og spiker. Så lager du en tenningsmekanisme som du fester til en diger rød knap på brystet ditt. Type liek 40cm i diameter. Så stagediver du på en Rybak-konsert. "Litt" lenger? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Tror jeg hadde endt det hele ved å hoppe ut av et fly uten fallskjerm.. Husk å time bra, du har jo 24timer så å ligge der nede i deler i 4timer er nok ikke veldig deilig. :!: Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hopper du ut av et fly så dør du ganske momentant.. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hadde vel først tenkt over at jeg må gjøre noe crazy for så å innse at jeg ikke tør å gjøre noe så jeg går og forteller det til mamma men hun tror ikke onkelig på meg så jeg lever bare dagen min normalt, kanskje jeg poster noen greier ett sted på internett for å bli berømt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hopper du ut av et fly så dør du ganske momentant..Ikke nødvendigvis. Folk har overlevd fall fra mange tusen fots høyde uten fallskjerm. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Spørs åssen man tolker tråden. Du har jo 24 timer igjen å leve. Da dør man ikke etter 22 timer når man treffer bakken. Seeeee? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Tatt med meg en flaske nydelig whisky og et par sigarettpakker opp på hytta, sittet der aleine og lyttet til Tom Waits. Endret 9. august 2009 av Barcarolle Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hopper du ut av et fly så dør du ganske momentant..Ikke nødvendigvis. Folk har overlevd fall fra mange tusen fots høyde uten fallskjerm. Er klar over det, men hadde nok vedda en stor sum på at du hadde stryket med for og si det sånn^^ Uansett når du hopper ut av et fly med hensikt å dø så lander du jo ikke akkuratt med beina først heller^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Dratt til MacDonnalds. Veldig enig med denne og. Får jeg en dødsdom på 24 timer noen gang graver jeg lett opp denne tråden igjen Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Kanskje.. ca. 30 sek før jeg dør, hadde det jo vært artig å spurte full fart rett inn i et felt meg masse splint mine ting? (de som flyr ca til hodehøyde, så skyter ut spikerting), lurer på hvor lenge jeg hadde overlevd.. (hvis under 30 sek). Kunne også prøvd meg på en kort karriere som selvmordsbomber. Men "gøyest" må være å strikkhoppe.... uten strikk. Eller å sette opp prosjektor, å spille xbox med verdenst største skjerm(to helikoptre holder oppe et veeeldig stort lerret), ca 9mill tommer. Det jeg egentlig hadde gjort er nok å ta selvmord med en gang, så slipper jeg å grue meg.. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Kunne også prøvd meg på en kort karriere som selvmordsbomber. jeg bare ble litt fanget av den der, jeg.. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg hadde kjøpt meg en stratosperic ballong å reist over atmosfæren til en høyde på 31,000 meter. Så skulle jeg hoppet, med fallskjerm på ryggen.Farten jeg får blir helt uvirkelig . Akkurat som Joe Kittinger gjorde 16 August 1960 Kan ikke komme på noe som frister mer om jeg har 24 timer igjen å leve . Må være et ubeskrivelig kick. Kjenner det kribler bare av videoen Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå