Gå til innhold

Du har 24 timer igjen å leve, hva vil du gjøre?


Anbefalte innlegg

Bra plan, men om du stagediver så er sjansen større for at rybak overlever og da er jo poenget litt borte...

C4 med skruer, muttere og spikere som kommer til å fyke som et helvete i alle retninger bør vel ta seg godt av det?

 

Men så kommer "Alexander Rybak" hedringen på radio (ala. Michael Jackson). Så vi blir nok aldri kvitt Fairytale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var noen her som nevnte at de ville hoppet utenfor Prekestolen rett før de døde(evt. et annet høyt stup)

 

Det tror jeg kanskje jeg også hadde hatt lyst til! Alltid vært litt fasinert over hvordan det må føles. Jeg ville isåfall hoppet ned i sjøen(slik at ingen hadde trengt å se/rydde opp restene av meg. :sick: )

Lenke til kommentar
JEg ville kastet en hammer på Alexander Rybak!!

 

Tenk det oppslaget!

 

16 år gammel gutt fra Sokndal kastet hammer på Rybak

 

 

å gud hedre Sokndal<3 :D

Hva med å dra den litt lenger. Ta på deg en frakk som du fyller med C4 og skruer, muttere og spiker. Så lager du en tenningsmekanisme som du fester til en diger rød knap på brystet ditt. Type liek 40cm i diameter. Så stagediver du på en Rybak-konsert. :fun:

 

"Litt" lenger?

Lenke til kommentar
Hopper du ut av et fly så dør du ganske momentant..
Ikke nødvendigvis. Folk har overlevd fall fra mange tusen fots høyde uten fallskjerm.

Er klar over det, men hadde nok vedda en stor sum på at du hadde stryket med for og si det sånn^^ Uansett når du hopper ut av et fly med hensikt å dø så lander du jo ikke akkuratt med beina først heller^^

Lenke til kommentar

Kanskje.. ca. 30 sek før jeg dør, hadde det jo vært artig å spurte full fart rett inn i et felt meg masse splint mine ting? (de som flyr ca til hodehøyde, så skyter ut spikerting), lurer på hvor lenge jeg hadde overlevd.. (hvis under 30 sek).

 

Kunne også prøvd meg på en kort karriere som selvmordsbomber.

 

Men "gøyest" må være å strikkhoppe.... uten strikk.

 

Eller å sette opp prosjektor, å spille xbox med verdenst største skjerm(to helikoptre holder oppe et veeeldig stort lerret), ca 9mill tommer.

 

Det jeg egentlig hadde gjort er nok å ta selvmord med en gang, så slipper jeg å grue meg..

Lenke til kommentar

Jeg hadde kjøpt meg en stratosperic ballong å reist over atmosfæren til en høyde på 31,000 meter. Så skulle jeg hoppet, med fallskjerm på ryggen.Farten jeg får blir helt uvirkelig . Akkurat som Joe Kittinger gjorde 16 August 1960

 

Kan ikke komme på noe som frister mer om jeg har 24 timer igjen å leve . Må være et ubeskrivelig kick. Kjenner det kribler bare av videoen

 

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Populær nå

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...