Largie Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Scarn: Du må trykke "Flag current track as commercial" når den spiller reklame som du ikke vil høre på. Alt du har flagget kommer fram i "Commercials". Du i samme vinduet huket av for "Enable" seff (settingen oppdateres når du gjemmer commercials-vinduet). dabear: At den ikke muter for runde to er en bug som vanligvis skjer når man rører volumet under reklame eller setter på pause selv. Skal kikke litt på hvordan jeg skal håndtere det igjen. Quickfix er å restarte programmet, kommer oppdatert versjon snart. Har testet programmet i Ubuntu med Wine nå, men det fungerer ikke FindWindow-apien finner ikke hovedvinduet. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Ja, eg har gjort det du seier, men det kan hende eg har ein nyare versjon av spotify, så får sjå litt Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Edit: Det funka visst ikke :/ Endret 12. august 2009 av Applebee Lenke til kommentar
dabear Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg får ikke mutinga til å fungere altså. Jeg prøvde å bytte ut commercials.ini-fila med innholdet til applebee over også. Hver eneste reklame spilles av som vanlig uansett. win 7, 64bit Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg får ikke mutinga til å fungere altså. Jeg prøvde å bytte ut commercials.ini-fila med innholdet til applebee over også. Hver eneste reklame spilles av som vanlig uansett. win 7, 64bit Hmm, merka det her og, bare at jeg ikke har "kopiert" mitt eget, for så å lagt det inn... Må være en bug, måtte ihvertfall mute èn reklame pånytt.. Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Muting på meg fungerar kun av og til. Har ikkje fungert på ei stund no. Vista x64. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 13. august 2009 Forfatter Del Skrevet 13. august 2009 Som sagt, buggen ligger i at man f.eks prøver å spille neste sang, øker/demper volumet mens den spiller reklame. Den lagrer sist state for muteinga. Når det skjer, lukk programmet og start det opp igjen. Ny versjon er på vei... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg får samme feilmeld. som Kris fikk øverst på forrige side, og det løste seg med Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package i XP. Men nå har jeg bytta til W7, og innstalert den packagen, men får ennå samme feilmelding Lenke til kommentar
Kris Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Den funker med W7 her nå. Men reklamene kommer fortsatt. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Ny Spotiamp lansert, med W7 support: Spotiamp Endret 5. juni 2010 av Largie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå