cola01 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 noen som kan gi en link til nedlastning av Thottbot til wow? (som add-on) Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 http://thottbot.com/?p=contribute Vet ikke om den er up-to-date da Lenke til kommentar
cola01 Skrevet 8. august 2009 Forfatter Del Skrevet 8. august 2009 http://thottbot.com/?p=contribute Vet ikke om den er up-to-date da noen tips om hvordan jeg burker den? Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det står jo forklart på siden du fikk link til? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Synes folk burde bare la thottbot dø. Siden er rimelig ubrukelig i forhold til f.eks wowhead. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg foretrekker thottbot lang foran wowhead. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Du har jo ingen nyttige kommentarer der. Alt er bare spam, ikke har fitere for å sortere ut items heller. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Jeg foretrekker thottbot lang foran wowhead.Fordi? Er det på grunn av den stygge layouten? De håpløse kommentarene? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hva jeg 'hater' med Thottbot er utseende og at som Grendel sier så synes jeg det står mye useless info på siden. Wowhead ftw ,p Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det største problemet med thottbot er at questitems droprate blir ikke filtrert utifra folk som har questen, men bare etter antall drops overall. Fuck TB. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Wowhead er ekstremt oversiktelig og hele siden virker veldig seriøs. Thottbot virker det som at eierene sluttet å jobbe på for mange år siden. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Comments på Thottbot = fjortiskrangler på youtube, bare masse spam, spam og mer spam. Mye av det har ikke noe med WoW å gjøre engang... Comments på Wowhead = nyttige comments som er til hjelp, og er relativt i forhold til det man søker på. Thottbot er dødt, inse det Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 For ikke å snakke om at wowhead sine kommentarer er moderert. Blir det skrevet noe som ikke er relevant fjernes det innen kort tid. Virker som at eneste thottbot-gutta gjør er å fjerne keylog-lenker mens syklubben får være i fred. Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 cabonite er den beste questhjelperen det er bare og gå in på http://www.carboniteaddon.com/ Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Noen liker thottbot noen liker wowhead why not leave it with that thottbot er ikke bare dritt ^_^ og noen er mere vant med den, bruker selv wowhead + thottbot og funker bra:P Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Thottbot er underlegen på alle punkter. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Som en betalende bruker av Wowhead, sier jeg selvsagt at Wowhead er best. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hva får du av å være betalende medlem der? Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Wowhead er definitivt best. Endret 8. oktober 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå