Zlash92 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei! Har bestemt meg for å opprette en konto hos Nordea ettersom de tilbyr Visa Electron med CVC. Må man ha med begge foreldre for å opprette konto eller holder det med en? Av en bestemt grunn så blir det lettere hvis jeg bare trenger å ha med en forelder. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Ja, tror det er slik i de fleste banker. Er jo bare å ringe å høre med Nordea. Tlf: 06001. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Svar her hvis du finner ut noe Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kan bekrefte at man i Nordea trenger begge vergers underskrift. Dersom den ene av foreldrene dine står alene som verge, trenger man bekreftelse på dette fra folkeregisteret. Lenke til kommentar
Zlash92 Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Hadde helt glemt denne tråden. Hmm...veldig kjipt ettersom banken er stengt lørdager og stenger tidlig hverdager Lenke til kommentar
Zlash92 Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Da har jeg fått kortet mitt m/CVC! Hadde med begge foreldre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå