1915 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 er det bare å kjøre opp til BE så kan man kjøre hvilken som helst traktor med tillat tottalvekt? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 I henhold til førerkortforskriften § 3-11 gjelder klasse BE også for kjøring i Norge med traktor eller annet motorredskap med tillatt totalvekt inntil 25 000 kg og maks hastighet 40 km/t, med eller uten henger. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Høres bra ut. da skal jeg kjøre opp til E så jeg får kjøre traktor. fadern har gård og traktor. mange ganger jeg må hjelpe til. men liker ikke å kjøre uten traktorlappen. så tenkte jeg å kjøre opp til BE. akkurat nå har jeg B og M Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Høres bra ut. da skal jeg kjøre opp til E så jeg får kjøre traktor. fadern har gård og traktor. Forutsatt at traktoren til faren din ikke har 50km/t-girkasse, vel å merke, da kreves det nemlig CE-førerkort.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 nei det har han ikke. den går i 40 km/h er en gammel mf og en ganske så ny fendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå