Gå til innhold

Treningsblogg: The Game

Anbefalte innlegg

Her vil jeg etter planen poste info og kanskje litt bilder vedrørende min progresjon frem mot SO 2010.

Data:

Vekt: Veldig varierende, ettersom jeg har gått halvannet år uten deff for å bygge mest mulig muskelmasse over tid. På det meste 103kg, på det minste 88kg (2år siden). P.dd ligger jeg rundt 95kg.

Fett%: På det minste er målet mitt å være nede i 2% anno SO2010. Supermannform mao!

treningsbakgrunn: Helt liv med toppidrett, hvorav skøyter og fotball var barndomsidrettene mine. Har alltid trent minimum 3-4 ganger i uken. Har trent på gym siden 14-15års alderen, men ikke seriøst før intill 3-4 år siden. Spesiellt 2008 var et \"gjennombruddsår\" for meg.

De siste 3 mnd har vært et stort tilbakeslag da jeg ikke har kunne trent overkropp (minus mage) grunnen begynelse på strekkmerker. Neste uke er jeg klar til dyst og jeg er meget spent på formen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er kroppsbygger og ikke styrkeløfter, så nei egentlig ikke. Dersom du eller andre likevel vil vite det, kan dere ta kontakt på PM.

Har ingenting å skamme meg over, men vil fokusere på kropp og ikke maksløft i denne bloggen. Noe vedrørende løfting kommer selvsagt

Slenger ut før bilder i løpet av de nærmeste dagene, så kommer progresjonsbilder mm etterhvert.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

%2 fettmasse vil bli vanskelig, derimot nesten umulig. I allefall hvis du når målet ditt så vil du helt sikkert få 8pack deluxe.

Gleder meg til å se bildene, ser for meg en ripped kroppsbygger

Endret av Pijus
Lenke til kommentar

Kun de som vinner konkurranser, eller kommer høyt på pallen i større stevner får noe. Mange konkurrende kroppsbyggere sponses dog av diverse ernæringsfirmaer som proteinfabrikken og får nødvendig supplement derifra. Bare her må man ut med mangfoldige tusen i året for en som satser way big :)

Lite penger å tjene på å bli bygger mao, men man gjør det jo ikke for pengene heller.

Lenke til kommentar

Ja, beklager det. Jeg er registret som "pijussau" på de fleste nettsidene, og av en eller annen grunn hadde jeg kalt meg pijussau på denne siden også. (Helt sikkert en god stund siden jeg registrerte den). Skulle egentlig inn på en annen webside, og så plutselig så jeg at The game hadde skrevet i tråden sin.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...