Bjarnemann Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hei og hopp! Det har seg nå slik at jeg på tur i syden møtte en veldig søt jente fra Norge. Lett på tråden som jeg er tok det ikke lang tid før det sa pang. Vi fikk god kontakt, og hadde det kjempehyggelig sammen de få dagene vi fikk. Nå har jeg dratt, og vi sees ikke igjen før om lenge. Uansett hva jeg gjør nå så ender det opp med at jeg tenker på henne, og blir trist. Jeg har kommet til den konklusjon med meg selv at jeg ikke nar lyst å være trist dagen lang, så derfor spør jeg dere, kjære forumbrukere, om dere har noen tips på lager som kan hjelpe meg med å vri tankene mine over på andre ting. Evt ting som kan hjelpe meg til å tenke på tiden med henne med glede, og ikke sorg, og heller glede meg til neste gang vi møtes. Takk Lenke til kommentar
miicard Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg har aldri vært i så god fysisk form som jeg var et par måneder etter at jeg fikk hjertet mitt knust. Trening er en god ting å holde på med. I tillegg til å tenke på noe annet får man en herlig endorfinrus man lever godt på. Kom deg ut og finn på noe med venner. Gjør noe! Ikke sitt hjemme alene og tenk på henne, det gjør bare vondt verre. Lenke til kommentar
Gjest Guest_fix_* Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei og hopp! Det har seg nå slik at jeg på tur i syden møtte en veldig søt jente fra Norge. Lett på tråden som jeg er tok det ikke lang tid før det sa pang. Vi fikk god kontakt, og hadde det kjempehyggelig sammen de få dagene vi fikk. Nå har jeg dratt, og vi sees ikke igjen før om lenge. Uansett hva jeg gjør nå så ender det opp med at jeg tenker på henne, og blir trist. Jeg har kommet til den konklusjon med meg selv at jeg ikke nar lyst å være trist dagen lang, så derfor spør jeg dere, kjære forumbrukere, om dere har noen tips på lager som kan hjelpe meg med å vri tankene mine over på andre ting. Evt ting som kan hjelpe meg til å tenke på tiden med henne med glede, og ikke sorg, og heller glede meg til neste gang vi møtes. Takk Nyt en dag om gangen. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Den enkleste måten er å aldri bli sittende alene inne og sture. Finn på noe, og alltid hold deg selv opptatt. Trening, dra på cafetur med venner, dra på kino, osv osv. Ikke bare vil det få deg til å tenke litt vekk fra henne når du holder på med aktivitetene, men hele den sosiale settingen og den fysiske formen du føler etter en trening, går rett inn på psyken din og gjør deg glad. Så når du da ender opp med å kaste deg i sofaen etter en dag med trening, og begynner å tenke på henne, vil du gjøre det med et glad utgangspunkt og da blir ofte tankene gledelige også. Viktigste er at du gjør noe annet enn å bare sitte inne og tenke. Lykke til! Lenke til kommentar
probin Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 helt til man skal legge seg om kvelden! da kommer tankene tilbake -.- Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 En god medisin kan være å begynne å date andre jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå