Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne en kaftig bærbar pc

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg laptop snart (venter til Win 7 kommer ut) og lurer på hva jeg skal ha. Her jo sett på denne her:

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=108678

Virker som en bra pc for pengene. Den vil primært bli brukt til spill og video, derfor skal det være 18" skjerm og full HD. Ser at dette er LED skjerm og jeg har hørt mye bra om det. Er det noen som har erfaring med Led skjermer i forhold til vanlige skjermer? Setter et pristak på 14 000,-

Er først og fremst interessert i om hva dere syns om denne pcen og om det fins bedre alternativer. Men et par minstekrav skal det være:

Minst 17" skjerm, men bare i nødsfall. Skal helst være 18"

Full HD skjerm og aller helst LED (hvis dette er bra da)

Minimum 500gb harddisk, helst mer.

Pcen må være kraftig.

Det må være skikkelige greier altså god kvalitet og garanti, noe jeg vet Acer er gode på.

Fint om dere har erfaringer med denne maskinen og gjerne andre tilsvarende maskiner. Skriv gjerne hva dere har testet av spill og hva grafikk dere fikk der og sånt

(f.eks. oppløsning og detaljnivå i Crysis bare for å ta et eksempel)

Hvis det er noe som er uklart (mener at jeg har forklart meg rimelig godt her nå) så bare si i fra. :thumbup:

Endret av TanteEdgar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til spilling er den bare middelmådig +. Litt høyere klokket kort enn 4650 som er middelklasse.

500gb HD er maks til bærbar.

Til spilling bør du finne ett 256 bit skjermkort, men vanskelig å finne en gaming/multimedie-PC uten at det går på bekostning av prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...