Gå til innhold

Sony Ericsson W995 tråden

Anbefalte innlegg

Jeg godtok den programvareoppdateringen som ble foreslått gjennom PC suite. Føler at "dimmingen" av lyset på telefonen ikke går så smooth nå, som før oppdateringen.

Andre med samme erfaringer?

Ja det kan jeg love deg at jeg har.... DRIT irriterende og ikke minst utrolig slitsomt for øynene eller øyET, siden jeg bare har ett som fungerer noe særlig, og gjør at jeg blir veldig fort sliten uansett. Denne lysdimmingen som går opp og ned i styrke hjelper ikke akkurat, og jeg har til og med fått migreneanfall etter å ha brukt tlf til å fikse litt på noen bilder.

MULIG det er tilfeldigheter, men jeg orker ikke teste ved å gjøre det samme en gang til. Til det er migrenen FOR JÆVLIG (fikk tom. et skriv av legen om at jeg er 100% innvalidisert under anfall som kan vare i 3 døgn) :wallbash: !

I tillegg så er det slark og "knaker" det i "øvre del" av tlf.

Trodde egentlig dette var noe jeg "måtte leve med", men siden det er såvidt mange andre med samme prob. så får jeg ta en tur til forhandleren skjønner jeg. Skal bare kjøre en SKIKKELIG backup av ALT først..... Har noen bilder jeg ikke vil miste for alt i verden (har en hund på 2,5 år som har fått kreft allerede, og har neppe mer enn ca 2 mnd å leve før smertene kommer og da er det "tusen takk for alt min kjære venn, nå skal du slippe å ha det vondt" ! DET er bilder som virkelig betyr mye for MEG, men ikke en dritt for rep.gjengen som sletter ALT....) Sorry for litt O.T. men jeg er litt smådeppa med tanke på hunden.....

Jeg sliter også med å overføre bilder/video via Bluetooth. Jeg bruker det programmet som fulgte med dongelen (som jeg kjøpte hos ELFA og er fra Deltaco), og har maks. 1 meter mellom tlf og B.T.-dongelen. Videoene kan plutselig ikke vises av NOEN programmer på maskinen. Bildene ser bra ut på telefonen og som thumbnail på PC`en, men når jeg skal åpne et bilde så blir de alle slik:

post-14754-1265244153.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei! Lurer på en ting her. Fekk beskjed om at det var ny oppdatering til min W995. Hadde versjon R1HA036 så oppdaterte eg og fekk versjon R1HA035. Pleier jo alltid vær høyere tall eller boksav på oppdatering. Lurer då på om er har fått en gammel oppdatering?

Lenke til kommentar
Mitt største "irritasjonsmoment" er at de små søte animasjonene som min K750 og W890 kunne sende i SMSer, ser ut til å ha forsvunnet på både W995 og W715?

Mener de skal være der! Når du har meldingsskjermen oppe, ser du at du har en menylinje nederst i skrivevinduet. Klikk en gang ned på styrehjulet så menylinjen blir markert, deretter klikk en gang til høyre, - der har du valget "Legg til animasjon". Voilá! :thumbup:

Takk for svar! "Problemet" med de animasjonene er at da blir meldinga konvertert til MMS? De animasjonene jeg tenkte på kunne sette inn i en SMS. :)

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hva er alt dette snakket om "slarkete" lyd på tlf osv??

har kjøpt mæ en w995 2 mnd gammel på finn.no, er STRÅLENDE fornøyd med min :thumbup: Ingen slarkete lyder, ingen programfeil, ingenting... alt er tipptopp :D beste mobil æ nån gan har hatt, da æ har siklet etter denne i 2 år!

Lenke til kommentar

Min er fin også. Men har et problem, og det er noen ganger tilfeldig kommer det en FÆL og kjempe høy skurrelyd, værre enn ''TV-snø''. Bare venter til jeg mister hørselen, så skal jeg nok få tusener av Sony Ericsson. Har oppdatert og alt, men det oppstår enda.

Når du hører på musikk da eller?

Kan hende det hjelper å bytte acoustic-drivere

Endret av Olliw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...