Ghost Tulsa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sendte inn W995 min inn til mcare pga slark, men hvor lang tid har det tatt for dere å få igjen mobilen derfra da? Sendte inn min på en mandag, fikk den igjen neste tirsdag. Kan følge med på progresjonen av servicen gjennom nettsidene deres. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Da var mine problem med W995 løst. Etter to innsendinger til serviceverksted(to forskjellige), og en mail til selger(komplett.no) fikk jeg hevet kjøpet mitt. Problemet var slark i skyvedeksel som visstnok var innenfor SE sine mål for denne telefonen... Honnør til komplett.no som løste denne saken på en effektiv og enkel måte:) Hei jeg har også slark i min tlf. Det var slark i den etter kun 3 dager og leverte den til expert hvor jeg hadde kjøpt den, men fikk den tilbakesendt da verkstedet mente at den skulle være sånn (!) ?? Er ikke dette veldig useriøst når det står på service lappen fra expert selgeren at det er slark i tlfonen og det skal ikke være sånn. Dette skrev altså selgeren. Hvilke rettigeheter har jeg her ? Skal jeg gå tilbake til expert og få levert den inn engang til ? Får den er rett og slett løs og skal ikke være sånn. Mobilen er jo veldig ny også. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 jeg hadde prøvd det jeg prøver, altså gå på for eks mcare og levere den inn der. Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Send inn til mcare ja. Om de ikke kan hjelpe deg, så henvend deg til butikken du kjøpte den. Om de ikke er behjelpelige, så send inn mail sentralt til expert. Siste utvei er mail til SE. Virker som det er et "normalt" problem med disse telefonene. Merkelig nok er andre skyvedeksel-telefoner SE har helt normale med tanke på slark... Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 fikk igjen min mobil fra mcare i dag og er ikke veldig fornøyd Det sto at di hadde byttet sliden men for meg så virker den verre Eller har alle sånn at nr man trykker på navigasjonstastene når man har opp tastaturet at man kjenner at hele mobilen bevege seg? føles nesten ut som om den er verre nå enn den var. Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Sendte inn min med mye slark + elendig lyd ved samtaler. Gikk litt over en uke og fikk en helt ny i retur. Denne hadde ikke slark men lyden ved samtaler var like elendig. Denne er nå også sendt i retur. Skal bli spennende å se hva jeg får tilbake denne gangen. Har forøvrig vært ikke vært problemer med å få de returnert. Moobi har sendt meg fraktfri emballasje som jeg har fått dagen etterpå jeg har henvendt meg til dem. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Må jeg ikke levere den inn til expert hvor jeg har kjøpt den å bruke dems sitt verksted får å få til gratis service. Der vel der reklemasjons garantien min gjelder ? Kan jeg sende inn til mcare kostnads fritt ? Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 du må betale frakt til mcare selv Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Må jeg ikke levere den inn til expert hvor jeg har kjøpt den å bruke dems sitt verksted får å få til gratis service. Der vel der reklemasjons garantien min gjelder ? Kan jeg sende inn til mcare kostnads fritt ? Har kjøpt tlf. på nett med Netcom abb. Det er Moobi.no som står for salget for Netcom. Moobi har betalt for frakten til mcare for meg. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Oi det var vist MCARE expert bruker som jeg sendte den inn første gang, og de mente altså at den skulle være sånn. Så imorgen bærer det ned til Expert igjen for å levere den inn til mcare igjen og da skal de søren meg fikse slarken + at det er sprakete under samtalen, hører ikke hva andre sier, men de hører meg bra. Kvalifiserer nesten til en ny mobil spør du meg, jeg mener har man ikke 1 års reklemasjonstid fra PRODUSENT uansett (Sony Ericssson) og 3 år fra butikk/norsk lov ? Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Er det mulig?? Har nå fått tilsendt min tredje w995. Lyden ved samtaler er helt elendig. Nytter ikke å høre hvis man ikke ber den man snakker med om å snakke høyt. Kan man ikke heve kjøpet når man har feil på produkt 3 ganger? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Om det er samme feil alle 3 gangene mener jeg det skal gå greit. Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det noen som plages med å motta mms med denne mobilen? Pappa får ikke tatt imot mms fra andre enn seg selv. Han har telenor-abb, har forsøkt å laste ned innstillingene fra telenor på nytt, uten hell. Har prøvd fra flere mobiler uten hell, så feilen ligger ikke hos meg. Noen tips? Lenke til kommentar
ferrek Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det mulig?? Har nå fått tilsendt min tredje w995. Lyden ved samtaler er helt elendig. Nytter ikke å høre hvis man ikke ber den man snakker med om å snakke høyt. Kan man ikke heve kjøpet når man har feil på produkt 3 ganger? Dersom du har fått et nytt produkt hver gang du har sendt den inn har du ikke krav på å heve kjøpet. Dersom det er feil på samme enheten en tredje gang har du mulighet til det. Dersom den er innenfor DOA-tiden (7 dager) så kan og bør butikken være villig til å la deg levere inn telefonen og velge en annen telefon, men du har ikke rett til det. Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det mulig?? Har nå fått tilsendt min tredje w995. Lyden ved samtaler er helt elendig. Nytter ikke å høre hvis man ikke ber den man snakker med om å snakke høyt. Kan man ikke heve kjøpet når man har feil på produkt 3 ganger? Høres merkelig ut at du opplever dette tre ganger på rad, med tre telefoner. Kan det være noe med dekningen der du bor? Eller har du fått en hørselsskade, uten at du har merket det? Har samme mobil. Har aldri hatt bedre lyd i noen telefon! Her er det noe som ikke stemmer! Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Høres merkelig ut at du opplever dette tre ganger på rad, med tre telefoner. Kan det være noe med dekningen der du bor? Eller har du fått en hørselsskade, uten at du har merket det? Har samme mobil. Har aldri hatt bedre lyd i noen telefon! Her er det noe som ikke stemmer! Hørselskade har jeg,men det er nok ikke det som gjør at det er dårlig lyd i telefonene. Har prøvd andre w995 hos meg og de har god lyd. Må ha hatt maks uflaks med de jeg har fått tilsendt. Skal prøve å sende den inn en gang til og får jeg en til med like dårlig lyd får jeg pengene tilbake. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Oi det var vist MCARE expert bruker som jeg sendte den inn første gang, og de mente altså at den skulle være sånn. Så imorgen bærer det ned til Expert igjen for å levere den inn til mcare igjen og da skal de søren meg fikse slarken + at det er sprakete under samtalen, hører ikke hva andre sier, men de hører meg bra. Kvalifiserer nesten til en ny mobil spør du meg, jeg mener har man ikke 1 års reklemasjonstid fra PRODUSENT uansett (Sony Ericssson) og 3 år fra butikk/norsk lov ? Fuck. Står på servicen på weben følgenede: Byttet del(er) ihht liste, oppgradert software, resatt tlf. Testet OK Ingen feil funnet ihht designet på telefonen skal sliden være sånn. HVORFOR FIKSER DEM FAEN IKKE SLIDEN PÅ PHONEN MIN ??????? Sa før jeg leverte den til expert duden at han skulle bli med opp i 1 etasjen av buikken å kjenne på de andre W995'ene og INGEN av disse har løs slide på phoenen. Han gadd ikke å forholdte seg til det service folka sier. Så dårlig serivce as, det må da gå an å få fiksa dette. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 hmm høres rart ut, jeg venter selv på mobilen min fra mcare for andre gang nå, håper at den blir fikset skikkelig nå Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hei Samboeren min fikk i dag en W995 i bursdagspresang av undertegnede. Vi stussa begge på at skjermdelen av telefonen (altså den som skyves opp) virker litt løs når den er oppskjøvet. Altså, når man "tapper" litt på knappene eller skjermen, så er det tydelig at den ikke er helt kompakt. Akkurat som øverdelen slår litt mot underdelen.. Er det slik det skal være? Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå