JokerHaulan Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har hatt W995 i ca 1 mnd nå men synes sliden er veldig mye slærk i, noen andre som har det samme problemet? Gikk i en butikk å prøvde den der og den hadde ikke slærk i det hele tatt. Takker for svar bare les noen få svar tilbake så ser du at det er flere...... sorry så det etterpå. kan man kreve ny mobil? er drit kjipt å sende på service en ny mobil. Lenke til kommentar
hugber Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) ! Endret 26. oktober 2009 av hugber Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Kan dere som har W995 sjekke lyden på de utvendige høyttalerene, og høre etter om den nedre høyttaleren har mye høyere lyd enn den øvre (ca 70/30). Med de medfølgende øreproppene er lyden jevn. Kjøpte min W995 torsdag i forrige uke. Synes lyden er temmelig lik på øvre og nedre høyttaler. Har du prøvd å svitje i innstillinger mellom stereoutvidelse, av og på? Om ikke det hjelper er det kanskje en reklamasjonssak? Lenke til kommentar
eln Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Syns det er alt for lav lyd i medfølgende hodetelefoner, & koss porta pro i minijack utgangen. Noe å gjøre med dette? Lenke til kommentar
eln Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Jada, da har min også fått slarket. 3 dager tok det. Kom en skrue ramlende ut under skjermen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Syns det er alt for lav lyd i medfølgende hodetelefoner, & koss porta pro i minijack utgangen. Noe å gjøre med dette? Øke volumet på mp3-filene. Forutsatt at mobilen klarer å levere høyere lyd. Lenke til kommentar
xvis Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Fikk akkurat min W995, som nå står til lading. Ikke noe merkbart slark på skyvedekselet. Hva vil være greieste måte å få overført innholdet i internminnet (kontakter/meldinger) på min gamle K800i til den nye telefonen? Kan dette ordnes i PC-suite? Edit: Skal bruke samme sim-kort som i den gamle mobilen. Endret 6. november 2009 av xvis Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Er det bare meg, eller er musikkspilleren treg? Og hele OS'et er litt ustabil? Når jeg skrur på Wifi går alt skikkelig sakte. Og noen ganger når jeg hører på musikk skrur mobilen av seg selv. Noen som har det samme? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Wifi+musikk+skrive meldinger i samtale-modus kan lagge litt, ja. Men mobilen min har ikke vært av siden jeg fikk den, så ganske stabil. Xvis: Koble gamle mobilen til pc-en, overfør filene som vanlige filer i Windows, og legg over på nye minnekortet. Lenke til kommentar
maXini Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Hei, Er noe jeg lurer på om W995. Hvordan er kameraet på W995? Bra bilde? Video opptak? Og hvis jeg evt. skulle se på en film, er det mulig å få med seg alle/de fleste detaljer? Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Synes kamera er bra, har bare prøvd det i dagslys, men skarpe og fine bilder. Er vel nesten samme kamera som i C905, bare dekslet foran linsen som mangler ... Video-opptak har jeg ikke prøvd. Å se film med mobilen fungerer faktisk overraskende bra, men selvsagt er ikke skjermen av de største. Men har du rimelig normalt syn er det ikke noe problem å se en film når du sitter på bussen, toget, osv. Skarpt og fint. Lenke til kommentar
maXini Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Synes kamera er bra, har bare prøvd det i dagslys, men skarpe og fine bilder. Er vel nesten samme kamera som i C905, bare dekslet foran linsen som mangler ... Video-opptak har jeg ikke prøvd. Å se film med mobilen fungerer faktisk overraskende bra, men selvsagt er ikke skjermen av de største. Men har du rimelig normalt syn er det ikke noe problem å se en film når du sitter på bussen, toget, osv. Skarpt og fint. Tusen takk Har hatt en w810i i 3 år, så på tide med en ny mobil nå. Har tenkt mye på hvem jeg skal skalffe og kom fram til at valget er mellom Samsung Jet, SE Aino eller SE W995. Litt vanskelig Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 ja, synes det er veldig bra å se på film med w995 Lenke til kommentar
GraBalder Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har hatt en w810i i 3 år, så på tide med en ny mobil nå.Har tenkt mye på hvem jeg skal skalffe og kom fram til at valget er mellom Samsung Jet, SE Aino eller SE W995. Litt vanskelig Ja, ikke noe lett valg ... Som du kanskje har sett i andre tråder så har jeg hatt Jet en periode og var ikke fornøyd. Det har nok litt med tilvenning å gjøre også. I tillegg til flere ting jeg mislikte med Jet så må jeg også innrømme at jeg savnet taster, ble ikke helt fortrolig med touch. Solgte Jet'n og kjøpte en W995 og synes det er en mye bedre telefon, på alle måter, for MITT bruk. Men jeg har ikke helt gitt opp touch, etter Jet'n snuste jeg litt på SE Satio, men ser den har fått en del kritikk, jeg ser på det som skjer hos SE nå som et mellomstadium i touch, verken Satio eller Aino virker gjennomtenkt nok. (Fortsatt min subjektive mening). Men den nye Android-mobilen fra SE som kommer på nyåret (Xperia X10) synes jeg ser spennende ut, så det er godt mulig den blir min neste. Når det gjelder ditt valg må du gjøre deg opp en mening selv, Jet er en fancy og fin mobil på mange måter, og med touch er den nok mer "moderne" enn w995. Men så er det altså slik at ikke alt som glimrer er gull likevel ... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Noen ganger når jeg filmer blir skjermen på mobilen helt svart, også går den ut av filminga og rett på ''forsiden'' Begynner å lure om telefonen min er defekt. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 det kan nok hende jeg har ikke merket det på min i hvertfall. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det bare hender når det er for høye lyder. Kanskje det er en sikkerhets ting for å beskytte mikrofonen Lenke til kommentar
glord Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Jeg er så heldig at jeg ikke har "slark". Men jeg opplever at jeg har dårliger dekning med denne tlf. Opplever at visse steder i Oslo så hakker lyden som f... de i andre enden sier de hører meg. Men ikke bra. Endret 11. november 2009 av glord Lenke til kommentar
Ghost Tulsa Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Da var mine problem med W995 løst. Etter to innsendinger til serviceverksted(to forskjellige), og en mail til selger(komplett.no) fikk jeg hevet kjøpet mitt. Problemet var slark i skyvedeksel som visstnok var innenfor SE sine mål for denne telefonen... Honnør til komplett.no som løste denne saken på en effektiv og enkel måte:) Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Sendte inn W995 min inn til mcare pga slark, men hvor lang tid har det tatt for dere å få igjen mobilen derfra da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå