Gå til innhold

Sony Ericsson W995 tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal W995 være så treig på sms? Jeg har nå skiftet ut min N82 til W995. Ønsket meg en enkel god mobil.

Men når jeg skriver meldinger må jeg virkelig sette ned farten, det går vesentlig tregere enn på n82 til Nokia. Bokstavene blir hengende etter og jeg får flere feil enn noen gang.

HAr sammenliknet den med to andre w995 også, og de er like treige. Faktisk like treig som min gamle K810 var.

Den ene var dama til en kamerat sin, og den andre var en ny en hos Mobildata, like tråkke alle 3.

Har sammenliknet litt med en Nokia E66 og N95 også og de er mye raskere i responsen på sms meldinger når man skriver meldinger.

Har jeg gjort noe dumt, skal det være slik havner den trygt og godt i skuffen, og jeg går tilbake til Nokia igjen.

Lenke til kommentar
min er treg av og til når jeg skriver sms, og noen ganger ellers i walkmanen eller i hovedmenyen....

btw: har du greid å laste ned de 60 gratis filmene a? :p

Du skal ikke åpne filene fra playnowarena, du skal laste de ned til pc, trekke de over til minnekortet på mobilen - mappe video - og så åpne de via mobilen. Første gang man åpner en film, lastes lisens ned.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Har denne telefonen jeg også. Fikk den for to dager siden, og alt bortsett fra en ting fungerer strålende. Det jeg ikke får til å fungere er internett via wi-fi.. Jeg finner nettverk og får koblet til, men der stopper det også. Prøver jeg å bruke web-browser eller laste ned mail, vil den ikke gjøre dette i wi-fi modus. Noen andre som har samme problemet? Oppdaterte software i dag, men uten hell..

jeg har også problem med dette. noen som vet hva jag kan gjøre?

Lenke til kommentar
Har denne telefonen jeg også. Fikk den for to dager siden, og alt bortsett fra en ting fungerer strålende. Det jeg ikke får til å fungere er internett via wi-fi.. Jeg finner nettverk og får koblet til, men der stopper det også. Prøver jeg å bruke web-browser eller laste ned mail, vil den ikke gjøre dette i wi-fi modus. Noen andre som har samme problemet? Oppdaterte software i dag, men uten hell..

jeg har også problem med dette. noen som vet hva jag kan gjøre?

Du er nok ikke alene om dette problemet med W995, har det selv også, og googling på W995 wifi for eksempel, viser at det er drøssevis med folk som sliter med W995 når det gjelder wifi, og desverre, det ser ut til at ingen har funnet noen løsning ennu iallfall. Har snakket med SE, men dem skylder på Telenor (i mitt tilfelle) og Telenor skylder selvfølgelig på SE. Kanskje Telenor ser helst at man bruker mobilnettet demses, fordi da er det jo ekstra peng å tjene... håper dem omsider tar seg sammen og får fiksa problemet!!!

Lenke til kommentar

nå har jeg endelig fått tilbake penga for min SE W910 har send den inn med samme feil tre ganger. så fikk penga tilbake :new_woot:

så nå er det ut å kjøpe ny telefon. men er W995 verdt kjøpet eller? har jo sett et par klager på telefonen, blant annet på denne tråden. eller skal jeg satse på en annen telefon?

btw: er det gode høytalere i W995 ,god lyd?

Lenke til kommentar

Jeg koblet til telefonen til PCen via SE PC-Suite. Fikk beskjed om at det fantes ny firmware til telefonen. Jeg takket ja til å oppdatere, og fulgte anvisningen på skjermen. Alt gikk helt fint.

Alle innstillinger var selfølgelig borte etter oppdateringen. Så jeg hadde tatt backup, som ble anbefalt.

Men da jeg skulle gjenopprette backupen, så stod det bare det var feil.

Og når jeg skulle inne via PC-suite redigere kontaktene på telefonen, fikk jeg bare beskjed om at PC-Suite finner ingen kontakter.

Og når jeg kobler til telefonen til PCen får jeg heller ikke opp noen alternativer på skjermen om hvilken modus jeg skal koble til i (som før). Det står bare at den er tilkoblet.

Hva er galt?

Kjøpte telefonen i går, og det er jævla kjipt å kaste 4000 ut vinduet...

Endret av Fosse
Lenke til kommentar
Er det noen som har opplevd "slark" i skyvedekselet?

Fikk min w995 på fredag, og det første jeg reagerte på var denne "slarken" i skyvedekselet.

Er der lukket og åpen. Burde jeg levere den inn?

Fikk min W995 i dag. Har litt slark i vertikal retning, dvs. ved trykk på menytastene når dekselet er åpent. Noen andre som har dette problemet? Hvis ikke, returnerer jeg nok mobilen og ber om en helt slarkefri utgave. Endret av cmptrwlt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...