xpsm1330 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hei. Har dere lagt merke til om telefonen er treig? Har lyst på denne, men tidligere SE har alltid vært litt trege på meldinger, når du skriver et ord litt fort så henger bokstavene liksom etter. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg fikk denne telefonen for et par dager siden. Og må si det er den telefonen jeg er mest fornøyd med. Fungerer ypperlig, og den er helt perfekt. Både kvalitetsmessigst og utseendemessigst. Eneste som jeg må pirke på SE telefoner er kalenderen. Den er litt for klurete, utfra når jeg skriver opp mine jobbeplaner framover. Så må jeg nesten bruke et par sekunder for å registrere hva som står der. Enkleste ville vært om det bare sto Dato og klokkeslett, istedenfor [Hele dagen] og alt det som står der. Noen som vet om det kan fikses på? At man selv kan bestemme hvordan det skal se ut? Og en annen ting jeg la merke til, var at når telefonen er nede, så er det nesten som øverste delen(den som skyves ut) er litt slark. Føler når jeg trykker på tastene så er det som at hele øverste delen er "løs"... Andre som merker det? Og, xpsm1330, telefonen min er iallefall IKKE treg, utfra andre telefoner som Nokia og det der. Veldig bra! Endret 12. september 2009 av KarmaZ Lenke til kommentar
Shirley Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jeg har fått meg en sånn, og jeg lurer på om det er noe vits i å skaffe en sånn skjermbeskyttergreie? Er det det? Lenke til kommentar
Thomas_Elliot Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har akkurat kjøpt med en SE W995. Jeg har installert Opera Mini 5.0 Beta på den. Derfor lurer jeg på om det er noen som vet hvordan man setter denne som standard nettleser. Sånn at det er denne som åpner seg når jeg går på internett fra hovedmenyen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Tror ikke det går. Du må starte programmet manuelt. Men du kan legge til en snarvei. Trykk på knappen med en firkant og en pil, og bla ned til "ny snarvei". Bla deg så igjennom Planlegger -> Programmer og velg Opera Mini. Lenke til kommentar
Thomas_Elliot Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Et spørsmål til. Hvis man har telefonen lukket kan man åpne tastene ved å trykke de to knappene på hver side, dette fungerer bra siden man ikke trenger tastatur til enhver tid. Men spørsmålet er åssen man får låst tastene igjen. Jeg vet at man kan åpne/lukke igjen og sette på automatisk tastelås (men denne tar for lang tid hvis du skal putte den med en gang i lomma). SÅ er det noen måter å låse tastaturet i lukket posisjon? Lenke til kommentar
martyman1 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Et spørsmål til. Hvis man har telefonen lukket kan man åpne tastene ved å trykke de to knappene på hver side, dette fungerer bra siden man ikke trenger tastatur til enhver tid. Men spørsmålet er åssen man får låst tastene igjen. Jeg vet at man kan åpne/lukke igjen og sette på automatisk tastelås (men denne tar for lang tid hvis du skal putte den med en gang i lomma). SÅ er det noen måter å låse tastaturet i lukket posisjon? Nei. Det er bare de to du nevner; 1. Å vente på automatisk tastelås eller 2. Å åpne og lukke tlf igjen. M Lenke til kommentar
kana Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Batteritiden kan jeg ikke uttale meg om, da jeg ikke har hatt den lenge nok til å stressteste den med musikk osv. Man kan bla oppover og trykke på hver enkelt melding og da åpne den "vanlig". Vinduet man skriver i utvider seg etter behov. Dette går bra når jeg mottar meldingen. Men når jeg senere skal inn i innboksen vises meldingene som vanlig sms (ikke trådet). Er det mulig å se meldingene "trådet" fra innboksen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hovedmeny -> Meldinger -> Samtaler Om du ikke ser samtaler gå til Hovedmeny -> Meldinger -> Innboks og bla til høyre. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 (endret) Har nettopp fått denne mobilen og sliter litt med å forstå ikonene oppe. Hva betyr "H" en oppe til venstre og "PC skjermen"? Tipper HSDPA og evt tilkoblet ti len PC? Men kan noen bekrefte dette. Endret 18. september 2009 av tulling03 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 har hatt w995 i nesten en måned nå og er veldig fornøyd(forrige mobil var k610i, 3 år gammel). Men er det noen som vet hvordan man får lastet ned de filmene det står man skal få(playnow-arena.com)???? Har prøvd, men når jeg tryker på last ned, kommer det opp ei side som ikke funker.... og ja. Mobilen min har også vært litt treg, så jeg må av og til vente litt før knappene reagerer. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 du laster ikke ned filma fra mobilen, du går inn på http://www.playnow-arena.com/movies/ og følger instruksen. Bare å laste ned filen raskt og enkelt og overføre til video mappa i phonen. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 jeg bruker jo pcen da. Jeg trykker på filmen jeg vil ha så "ja jeg er 15 år", og så kommer det opp en ny side (navnet er http://wpc.0e6c.edgecastcdn.net/800E6C/www...itle-eng=Shaft) eller no lignende ) Det er denne sia som er mongo.... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 er det at jeg må være logget inn noen plass eller no??? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 jeg bruker jo pcen da. Jeg trykker på filmen jeg vil ha så "ja jeg er 15 år", og så kommer det opp en ny side (navnet er http://wpc.0e6c.edgecastcdn.net/800E6C/www...itle-eng=Shaft) eller no lignende ) Det er denne sia som er mongo.... HææÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ `?? Det der er jo filmen (!) , den linken der lagrer du feks på skrivebordet og så overførere du den i video mappen på phonen din, Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 oooooja så det er bare en ling jeg skal legger over på mobilen? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Nei, den greia du lenker til er jo 200mb stor. Last ned den og overfør til mobilen. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 jammen når jeg trykker på "last ned" kommer den sia opp. Men den sia er bare hvit i sånn ca 20 min, før det kommer opp: "denne siden kan ikke åpnes i internett exploer" Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 er det flere som har det problemet eller er det bare de to pcene mine som er gaye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå