Narsissisten Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Vi spilte basket og taperen måtte betale 100 kr, hvor vi senere kom frem til at taperen skulle barbere beina! Hvor raskt vokser det ut igjen? de har bare tatt i flekker på framsiden av beina er gutt! Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Det varierer fra person til person... Omtrent 15-18 måneder. Nei, det var bare en dårlig spøk. Er ikke sikker selv, men jeg vil si: En 4-6 uker, så er alt til normalen igjen. Men var jeg deg, ville jeg bare tatt å barbert beina. Er finere med glattbarbert, enn å ha bare flekker rundt på leggene. Endret 8. august 2009 av Svenni212000 Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Skjeggstubber på leggene! So HAWT! Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 8. august 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 jeg klarte på en måte å "blande" det litt, og er usikker på om noen vil merke det, men er selvfølgelig veldig usikker. Vurderer å bare barbere Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Da vil folk hvertfall merke det! Leggene er verre enn å barbære armhulene :o Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg ville sett for meg om folk så at det bare var barbert noen flekker kunne kanskje folk komme til å tro at du hadde tapt et veddemål (ja, det du gjorde) eller at noen venner tullet med deg på fylla. Lenke til kommentar
WASD Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Lucky you, med de nye drakreglene i svømming som tilsier at man bare kan ha en konkurransedrakt fra under navlen og over knærene, må jeg nå barbere alt kroppshår! Men uansett, jeg ville bare la flekkene være igjen, da ville man tro at det var et veddemål er diverse andre ting Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Hvor stor forskjell utgjør kroppshår i aero(hmm...)dynamikken? Mange sekunders forskjell fra speedo og full svømmedrakt? Lenke til kommentar
Majsna Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Så lenge håret er barbert av, og ikke vokset/epilator. Så skal det gå rimelig fort Alt etter hvor stor hårvekst du har. Vet ikke jeg akkurat hvor lenge du må vente, men vi jenter må barbere hver 2-3 dag maks hvis vi skal være glatt og fin.. Du kan jo tenke deg det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå