Kongbalder Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Hallo! Sliter med noen programmer som kommer med denne feilmeldingen når jeg starter opp programmet, programmet virker etter at jeg trykker på ok, men det er forferdelig irriterende. Har prøvd å reinstallere programmer uten at det hjelper. Har også prøvd å bytte ut msvcrt.dll fra C: med den som er på installasjons cden via recovery consol uten hell. Jeg blir sprø av sånne feilmeldinger. Er det noen som vet hvordan jeg får de bort, uten å måtte reinstallere windows? Mvh Kongbalder Endret 8. august 2009 av Kongbalder Lenke til kommentar
1915 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Du vet hva DLL står for? det er registrert i windows registeret du må slette alt som har med dll å gjøre til det programmet i registeret og så må du slette alt som har med det programmet å gjøre i programfiler. Lenke til kommentar
Kongbalder Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Hallo! Du vet hva DLL står for? det er registrert i windows registeret du må slette alt som har med dll å gjøre til det programmet i registeret og så må du slette alt som har med det programmet å gjøre i programfiler. Har tre forskjellige program som liksom skal rydde i registeret etter at jeg har avinstallert et program, pluss at jeg fjernet alt i registeret manuelt som har med mozilla firefox å gjøre. Ja jeg har fjernet alt, like forbannet kommer feilmeldingen opp etter reinstallering av Firefox. Tror jeg går over til Linux Ubuntu i stedet for, lei hele drittwindows. ...... Ja, jeg vet hva .DLL står for! Mvh Kongbalder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå