Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta mi er yngre, men fortsatt mer moden

Gjest Guest_Sledge_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Sledge_*

Har akkurat slengt meg inn i mitt første forhold. Vi har ikke møtt hverandre enda men skal det veldig snart vil jeg tro :)

Eneste problemet mitt er at jeg er ikke fornøyd med kroppen min i det hele tatt, så jeg føler meg ikke klar for å ha sex enda. Jeg har heller aldri kysset før, eller hatt noe med en jente å gjøre før. Jeg er også ganske sjenert av meg, men virker ikke som hun er det i det hele tatt. Jeg liker henne virkelig men vet liksom ikke om jeg tør å være helt "Jeg elsker deg" når vi møtes. Hun sier at hun skal være helt over meg når vi møtes, men jeg vet liksom ikke åssen jeg skal oppføre meg da, og sånt. Hun nevnte også at hun ville at vi skulle ligge i senga og kline når jeg kommer til henne .. aldri gjort det før, what to do? bare si at jeg er helt noob når det kommer til dette, og at jeg ikke er klar til å ha sex? Vet liksom ikke om jeg har så lyst til å si det til en som er to og ett halvt år yngre heller.. :ermm:

Kan for deres opplysning si jeg er 16 (1/2) , og hun 14.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Sledge_*
Dere er sammen uten å ha møtt hverandre? Konge..

Jeg har nå kjent henne i ett år da. Vi har snakket sammen i telefonen og hatt webcam og slikt.

Lenke til kommentar

Kan bare si med engang at det du gjør er ulovlig og du kan bli andmeldt. Den sexuelle lavalderen i Norge er 16 år, og du er over og hun under. Men ikke la det stoppe deg!

Har abre et spørsmål; Hvordan greide du å bli sammen med dama uten at du har møtt hu? Minner meg litt om meg når jeg var 12.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sledge_*
Tror du det er det samme, gått i samme fella selv en gang....hun slo opp dagen etter jeg møtte henne :thumbdown: Møt dama før man blir sammen!

Oida :( orker nesten ikke tanken på å miste henne (vet det er rart, siden jeg ikke engang har møtt henne men..)

Jeg liker henne virkelig. Søteste jenta jeg noen gang har sett, nydelig humor og personlighet :)

Lenke til kommentar

Hei på deg! :)

Historien din ligner veldig på det jeg har opplevd. For ett år og to måneder siden møtte jeg ei fantastisk jente over msn. Vi begynte å prate, og fant tonen med en gang. Etterhvert flørta vi mer og mer, begynte å sende hjerter til hverandre osv. Vi ble virkelig godt kjent med hverandre,m og begge to ble forelska. Og ja, vi ble sammen før vi hadde møtt hverandre. Det føltes helt naturlig, og ikke rart i det hele tatt. Etter å ha vært sammen en stund, ble vi enige om å møtes. Vi prata om kyssing, klemming og all slags kjæreste-ting vi skulle gjøre den dagen. Til slutt kom dagen, og tro meg, den gikk langt ifra planlagt. Ingen av oss turte å si noe som helst, vi turte såvidt å se på hverandre. Dagen gikk, og var prega av pinlig stillhet hele tida. Det skal nevnes at begge hadde med seg venner, som gjorde det hele vanskeligere for oss.

Men likevel, selv om første dagen sammen ikke gikk så veldig bra, bestemte vi oss for å fortsette å prøve. Vi fortsatte å prate sammen på msn. "Neste gang tar vi ikke med venner," ble vi enige om. Og så kom den dagen vi skulle møtes for andre gang. Alt gikk mye lettere, praten gikk rimelig enkelt og greit. Men det var tydelig at begge to var veldig nervøse, og pinlig stillhet forekom jo andre gangen og.

Tredje gangen gikk rimelig likt som andre gangen, bare mindre nervøsitet og mer prating.

Fjerde gangen bestemte vi oss for å gå på kino sammen. Det var første gangen vi virkelig fikk oppført oss som kjærester IRL, og ikke bare på msn. Vi holdt hender, strøk hverandre over låret og lignende. Skikkelig kos. :)

Ja, også femte gangen da.. det var her IRL-forholdet vårt virkelig tok av. For første gang skulle jeg komme hjem til henne (hadde bare gått rundt i byen tidligere). Vi satt på rommet hennes og klinte hele dagen. Ingen av oss hadde hatt noen form for erfaring fra tidligere, ettersom det er vårt første forhold.

Jeg beklager for rotete innlegg, men her kommer hovedpoenget:

I begynnelsen var vi begge to nervøse og veldig sjenerte, men takket være at vi aldri ga opp, er vi nå veldig lykkelige sammen. Vi måtte møtes 5 ganger før vi virkelig gjorde noe kjæreste-ting, men vi klarte det til slutt.

Men uansett, både jeg og hun er forferdelig sjenerte, og det kan godt hende at vi brukte lenger tid enn de fleste andre ville brukt. Ønsker dere to lykke til, og håper at det kommer til å gå like bra med dere som det har gått for oss. :)

Åh, forresten. Hun er 14 og jeg er 16 (møttes på msn da vi var 13 og 14), og vi hadde aldri hatt webcam eller prata i telefon før vi møttes IRL. Jeg tror det kan være grunnen til at det ble så merkelig de første gangene, fordi det ble så "brå" overgang mellom msn og IRL. Dere har liksom hatt en mer "glidende" overgang, og det er nok positivt. ^^

Endret av Eu
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Sledge_*

Takk for lang of fin post. Håper det går slik som det gikk med dere :) Hun virker ikke sjenert i det hele tatt, så det er nok bare meg. :)

Endret av Robert
Innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quote-funksjon.
Lenke til kommentar
Kan bare si med engang at det du gjør er ulovlig og du kan bli andmeldt. Den sexuelle lavalderen i Norge er 16 år, og du er over og hun under. Men ikke la det stoppe deg!

Til opplysning kan vi legge denne seksuell lavalder-diskusjonen død med en gang. Den er til for å beskytte barn fra voksne overgripere — et par års alderforskjell hvor den ene er over og den andre er under, er innenfor rammene. Vil si at G16 og J14 er omtrent like gamle, mentalt sett. :)

Se ellers sticky om emnet.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

Eg har sjølv ein kompis (han fyller snart 20), som møtte dama si over nett. Han bur ein stad på vestlandet, dama bur i Molde. Dei møttes over nett for ca. 2 år sidan, og er framleis ilag. Han reiste opp til ho, ho kom til han osv. For dei er det i alle fall heil naturleg. No er dei to på ein lengre utanlandsreise ilag. Det fungerer for nokon :)

Endret av aspic
Lenke til kommentar

For å ikke nevne at han enda ikke har gjort noe ulovlig. Et kyss eller fem er ikke noe som går på seksuelle lavalder-loven, det er heller ikke ulovlig å være sammen med noen som er under grensen. Loven er først brutt når han har hatt samleie eller seksuelle interaksjoner med jenten, men selv da så må hvert enkelt tilfelle vurderes etter omstendighetene - i dette tilfellet helt legitimt, slik Haraldson påpeker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Kan du ikke bare være ærlig og si at du ikke er erfaren? Hvis hun ikke kan takle det så merker du jo hvilken type hun er.. Tviler på at hun er særlig erfaren selv som 14-åring.

Lenke til kommentar

I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Redigerte også ytterligere '1' innlegg.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar

Er nok generelt sett lite lurt å bli sammen uten å møtes ja, men du skal nok se at det går fint. Bare å gjøre det som faller deg inn naturlig. Men gjør som andre her og forbered deg på at det ikke går bra. Om du skal reise til henne å besøk henne så ha en backupplan på hva du skal gjøre om ting går i dass. Har flere ganger reist til jenter uten å ha møtt dem før og da er en backupplan kjekk å ha.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...