IcedInsanity Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hører lyder fra venstre siden bak når eg kjører i humper, lyden er akuratt som en liten hund som klynker ( ja er ikke hund som sitter fast ) da eg stoppet og gikk ut lot eg førerdøren stå åpen så stod eg på inni bilen kan du si og gynget og da kommer disse lydene inne med dekket... er det støtdemperen som har gitt seg? Syns bilen henger litt på den siden når eg kjører også, at den er litt lavere der..men det kan bare være i hodet mitt også altså... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Vel.. Ring et verksted uten og si åssen bil det er og svaret er like fornuftig som dette.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Golf 2 90mod Og kan dette skiftes hjemme, er det skrudd fast eller presset med presse? Endret 9. august 2009 av SideSwipe Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Det kan være fjæra som har brekt om du synes den henger litt. Ligger det en del i skåla (avhengig av åssen det ser ut baki der) så kan den lage lyd. Det kan også være lenke stag til stablisator som lager ulyder osv. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Lyden er veldig sånn gummilyd viss du skjønner Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Da er det helt sikkert noen gummiforing av noe slag som trengs å byttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå