G Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Går det i det hele tatt an at noen får til frivillig eller ufrivillig det å: Drite og spy samtidig? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Ja. Jeg har hatt denne tvilsomme opplevelsen. Ikke gøy. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvor skal man drite da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvor skal man drite da? Jeg dreit i dass og spydde i vasken. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Har opplevd det samme. Matforgiftet, den eneste gangen jeg har vært dårligere var den gangen blindtarmen sprakk. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvor skal man drite da? Jeg dreit i dass og spydde i vasken. Bedre enn å spy i dass å drite ut døra. Faen. Syntes synd på mamma da. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvor skal man drite da? Jeg dreit i dass og spydde i vasken. Er vasken 0.5m i fra dassen? Presset ut ut samtidig som du spydde? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvor skal man drite da? Jeg dreit i dass og spydde i vasken. Er vasken 0.5m i fra dassen? Presset ut ut samtidig som du spydde? Sånn circa. Og jeg trengte ikke presse. Det kom ganske av seg selv Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Haha for en tråd Har heldigvis ikkje opplevd dette selv. Ville fått et problem da, siden vasken er langt fra dassen. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hva med å gjøre begge dele i badekaret og la morsan rydde opp? Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 drit i dassen ta med bøtte Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hva om du ikke har tid? Hva om du sitter å bæsjer så kommer spyet? Du kan ikke gå med klumpen i rumpa å hente ei bøtte nede i kottet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 drit i dassen ta med bøtteMen hvor skal du bæsje? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 drit i dassen ta med bøtteMen hvor skal du bæsje? :!: Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Alt dette drittpreiket gjorde at jeg måtte på do Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå