Eradicator Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg reinstallerte hele windows for et par uker siden. Når jeg nå skulle starte å bruke Outlook igjen merket jeg meg en ting. Det har startet å arbeide/reagere mye tregere. Å "cycle" igjennom mail jeg har i innboksen går sakte..den står å jobber lenge for å vise hva som står i mailen. Og dette er enkle tekstmails. Det var ikke slik før. Oppgavelinjene og ikonene har også blitt helt annerledes. Det er rart med tanke på at jeg før brukte også en ren installasjon av Microsoft Outlook, og da fungerte alt perfekt. Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 13. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2003 Nope...funker fint det. Lenke til kommentar
Tiresias Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det spørs om outlook.pst fila di er veldig stor. Fila mi er på ca. 65 MB og det går også lang tid før eposten vises i vinduet. Dette er bare pga størrelsen, og M$ sitt ikke fullt så effektive format. Det kan også være at disken din er veldig fragmentert, med mindre du formaterte disken din da du reinstallerte windows. I så fall, prøv å defragmentere disken. Lenke til kommentar
ToreBK Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har 5 forskjellige .pst datafiler på mellom 10 og 80 MB hver. Ingen prob med hastighet. Har derimot hørt om problemer dersom man integrerer Messenger i Outlook, dette kan løses ved å gå på egenskaper->andre->hake vekk "messenger" (nederst). Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Og hvor finner man egenskaper->andre? Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 14. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2003 Fant ut hvor det var, og det virket! Utrolig deilig. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå