Nabaal Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Hei. Jeg har fullført 3 år på Allmenn Videregående men strøk i 2 eksamen. Så jeg kan velge å ta opp som privatist eller søker hos Noroff og jobber med musikkproduksjon, spilldesign eller filmproduksjon. Men Noroff er veldig dyrt synes jeg og at jeg har hørt masse dårlig rykter om skolen. Så jeg har noen spørsmål som jeg vil ha svar på 1. For dere som har gått eller er fortsatt student hos Noroff, hvordan er læremiljøet og sånt? 2. Er dette noe for meg hvis jeg har jobbet med Sony Vegas, Fruity Loops og andre små programmer? 3. Jeg er en person med høy ambisjon og elsker å arbeide med et prosjekt og fullfører prosjektet. Vil det være mye arbeid, og er det mest praktisk eller teoretisk? 4. Jeg vet at det ikke er jobb garanti, men hvordan kan man søke og sånt? Tusen takk Mvh Nabaal Endret 8. august 2009 av Nabaal Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Foreleseren min har nå brukt Noroff som et eksempel på hvem vi skal bli mye bedre enn. Men noroff er sikkert ok det. Vil anbefale deg en universitetsutdannelse, mye billigere og bedre. Ta opp igjen fagene. Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Foreleseren min har nå brukt Noroff som et eksempel på hvem vi skal bli mye bedre enn. Men noroff er sikkert ok det. Vil anbefale deg en universitetsutdannelse, mye billigere og bedre. Ta opp igjen fagene. Jeg tok nettverksfag 3 årig på noroff. Lett å få jobb etterpå. Studie koster peng universitet eller noroff uansett åssen man ser på det. Barchelor grad kan man få begge plasser. Lenke til kommentar
___ Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Hvorfor poster du i forumet IT-jobb når det finnes et eget forum som heter IT-utdanning? Werner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå